Olen kolmekymppinen nainen joka asuu yksin omakotitalossa,
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 23:41"]
haluatko kysyä minulta jotain?
[/quote]
Mikä on elämän tarkoitus?
Elämän tarkoitus on olla onnellinen :)
ap
Epic fail.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:44"]
- Saunaan laitoin sähkökiukaan vaikka olis saanut puulämmitteisenkin.
...
Kerran kokeilin tehdä hellalla ruokaa, osasin :D
Ap
[/quote]
Teetkö ite kaikki rempat ja kiinteistönhoitotyöt?
Minkä ikäinen talo?
Miten olet päätynyt asumaan yksin okt-taloon? Asutko maaseudulla vai kaupungissa?
Mikä siinä on sinusta itsestäsi niin erikoista? Missä talo on?
Hyi sua! Kriminaali :D Omakotitalo tykkää mitä enemmän sitä asutaan.
Onko sulla käyttökelpoinen tulisija? Puusauna? Leivinuuni tai puuhella?
bumppi... haluan kuulla miten ap vastaa kysymyksiini
-6
No mitäs outoa tossa nyt on? Asuin itsekin sinkkuna pk-seudulla omassa ok-talossa, mutta kyllästyin pihatöihin ja muutin kerrostaloon.
Tykkäätkö että olet jotenkin parempi kun sulla on ok?
Minä asuin yksin ok-talossa ikävuodet 26-29. Ei ollut vanhemipieni talo eikä miltään sukulaiselta peritty, vaan ihan ikioma omistusasunto. 29-vuotiaana tapasin mieheni, joka muutti luokseni.
Minusta ok-talossa yksin asumisessa ei ole mitään ihmeellistä, eli ei kysyttävää ap:lta.
-Erosin, asun hetken kerrostalossa, se oli kamalaa, ostin okt:n. Asun taajaman reunalla, peltoa toisella puolella, naapuri toisella puolella tiheän kuusiaidan takana.
-ajattelin että pelkäisin kummittelua, mutta en mä ole pelännyt, pelkään kyllä mennä puuvajaan pimeällä :)
-kyllä yksinäistä omakotitalossa asuvaa naiskehkilöä vähän ihmetellään "kyllä sä oot rohkee" on kuultu useammankin kerran. Ihan kuin nainen ei muka pärjäisi niin halutessaan.
- Saunaan laitoin sähkökiukaan vaikka olis saanut puulämmitteisenkin. Pönttöuuni on ja puuhella, jossa myös leivinuuni. Kerran kokeilin tehdä hellalla ruokaa, osasin :D
Ap
En mä koe, että olisin mitenkään parempi! Mutta ihmettelyjä kyllä satoi oikealta ja vasemmalta kun remontoitavan okt:n ostin.
Mä rakastan tätä taloa ja pikkuhiljaa tää tulee kuntoon :)
ap
En näe oikeastaan yhtään erityistä syytä sille etteikö nainen voisi asua okt, siinä missä mieskin. Tosin itse kuvittelisin että yksikseen voi tulla aika paljon ylläpitohommia..
OKt sopivan landella olis kyllä melko vapauttavaa. Muttei yksin.
M32
Näytät viihtyvät hyvin, joten tuo on varmasti ihan oikea asumismuoto sinulle. Tykkäät ilmeisesti myös touhuta, ja vanhassa talossa riittää puuhaa. Ja ainahan sitä pääsee takaisin kerrostaloon, jos mieli joskus muuttuu :)