Millainen sisustus on nyt huipputrendikäs?
Esim millainen lattiamateriaali/väri on nyt in? Entä värit muussa sisustuksessa, seinissä/keittiökalusteissa? Onko tapetit nyt suosittuja, ja jos niin millaiset? Ja mitkä jutut on seuraavaksi tulossa muotiin?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ekologinen, kulutusta ja aikaa kestävä. Käyttäjänsä näköinen.
Tää ei nyt kyllä vastannut yhteenkään mun kysymykseen. Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi! Ap
Jotenkin surullinen fiilis tuli ap:n puolesta
Jotenkin outo aloitus. Yleensä sellaiset ihmiset joita trendien perässä juokseminen kiinnostaa (ja olen nyt kiltti enkä sano heistä mitään sen enempää), tietävät muutenkin mitkä "jutut" ovat nyt "suosittuja".
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullinen fiilis tuli ap:n puolesta
Miksi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outo aloitus. Yleensä sellaiset ihmiset joita trendien perässä juokseminen kiinnostaa (ja olen nyt kiltti enkä sano heistä mitään sen enempää), tietävät muutenkin mitkä "jutut" ovat nyt "suosittuja".
Miten tämä liittyi aloitukseeni? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei nyt kyllä vastannut yhteenkään mun kysymykseen. Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi! Ap
Tämä ei ole pelkästään minun mielipiteeni. Massatrendit ovat nykyään nounou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole pelkästään minun mielipiteeni. Massatrendit ovat nykyään nounou.
Ok. Tässä on nyt kuitenkin tarkoitus puhua niistä massatrendeistä. Ap
Eiköhän se tuo boho ole aika trendikästä nyt. Siitä lisää löydät varmaan kuukkelista paremmin.
Tässä sinulle 37 sivua opettavaista keskustelua siitä, miksi trendien tavoittelu on typerää:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3811289/jutta-larm-ja-sara-sieppi-perus…
Oma koti valkoinen on trendien aallonharjalla, seuraa siitä.
Katso asuntomessuille, siellä on ne sopulitrendit, joita pitää haluta.
Vierailija kirjoitti:
Oma koti valkoinen on trendien aallonharjalla, seuraa siitä.
Joku blogi? Ok, pitää käydä katsomassa. Mutta olisi toki kiva lukea ihmisten huomioista otsikon asiaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
https://fi.pinterest.com/search/pins/?q=interior%20design%20trends&rs=t…
Aika laidasta laitaan. Mutta usein toistui tummat/mustat seinät? Ap
Ainakin nämä tällaiset 80-luvun tyyliset tuolit (myös me vaaleat kiiltävillä kromijaloilla)
https://www.kaluste10.fi/product/12410/ruokapoydan-tuoli-rottinki-natur…
ja korkkilattiat. Tekstiileistä tulossa muotiin mm. ne hirveät karvamatot, joita kaikkien 70- ja 80-luvulla syntyneiden lapsuudenkodeissa oli. 😄
Värejä kestävä, ekologinen ja aikakerrostumia sisältävä sisustus. Ei siis mikään "koko sisustus kerralla Marimekosta" - sisustus.
Peikonlehti. Mitä perseilevämpi sen parempi!
Vierailija kirjoitti:
Koiran taii kissan karvoja ja pissaa kestävä vaiii? Kylmät värit ainakiiin rauhoittaa mieltä ja vilpoinen ilmasto autttaa järjenjuoksusssa eli jokin lämpöilmapuhallin. Lämpimät värit sopivat ehkä enemmän keittiöön josssa viihdytään vähän ja olohuoneeseeen ehkä enemmän ruskeahkot värit ja makuuhuoneeseeen enemmän viileät värit jotka auttavat nukehtamaaan.