Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelaako joku muu äiti pc-/ps-pelejä ?

Vierailija
22.05.2013 |

Itsellä nyt menossa Hitman Ps3:lla. Half Lifet sun muut on pelattu läpi :) Aika mahtava tunne kun saa nuo pikkuiset nukkumaan ja pääsee pelaamaan, mutta vielä mukavampaa pelaaminen on yhdessä miehen kanssa.

Pelaatko yksin vai pelaatteko yhdessä ? Ja iänkin voisi kertoa. Itse olen 40+ kotiäiti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pelaaminen korvaa käytännössä täysin tv:n katselun ajantappoviihteenä ja olen pelannut ihan jostain 10-vuotiaasta asti. Pelailen mieluiten pc:llä strategiapelejä, kuten yllämainittua Civilizationia tai nyt viimeisen vuoden ajan Shōgun 2:sta, Crusader Kings II:sta ja Wargame: European Escalationia. Suurimmat suosikkini kautta aikojen ovat Xcom: Ufo Defense, Jagged Alliance 2 ja Master of Orion 2. Toinen suuri pelirakkauteni ovat takavuosien suosikit leikkibändipelit, pääasiassa Rock Band 3. En sinänsä halveksu ison rahan elokuvamaisia räiskintäpelejäkään mutta muut harrastukset ja kulloinkin kierroksessa olevat strategiapelit jättävät hyvin vähän aikaa noille. Viimeksi näistä pelasin Bioshock: Infiniten, jolle todellakin kannatti järjestää aikaa.

Iät ovat minulla 34 ja miehellä 32.

Vierailija
2/14 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan wiillä super marioo. :D Lapsuudesta tuttu peli uutena versiona. Poika 7v ihastelee, kun äiti on niin hyvä pelaamaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, me pelataan. Tosin mä oon niin huono, että en osaa ps:llä esim hitmania. Mies on sen pelannut yksin. Yhessä pelataan Simpsoneita ja Toystorya yms, koska niissä mäkin saatan pärjätä :D Ja tietty Nintendo Wiillä Mario on vedetty, se oli ehkä parasta. Lasten nukkumaanmenon jälkeen meilläkin pelataan, vaan viikonloppusin :D Joskus menee ihan laittoman myöhään. Monesti on huomattu että ei hitto kello on jo kaks yöllä, ja lapset herää siinä kuuden aikaan, äkkiä nukkumaan.

Vierailija
4/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijoo ja kakkonen on 27, mies 28

Vierailija
5/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Tomb Raider on mun peli! Pelannut ne kaikki pariinkin otteeseen, kohta aloitan ps3:lle tehdyn uusimman.

En pelaa joka päivä, enkä välttämättä viikottainkaan, mutta silloin kun pelaan tietää perhekin, että äitillä on peli nyt kesken =)

(ja murehtijoille, se on perheelle vähintäänkin ihan ok=)

-vaimo ja neljän äiti

Vierailija
6/14 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ps3:n ahkera kuluttaja. Lapsen myötä en ole kerennyt oikein pelaamaan nyt, mutta luulen että kun vauva-aika menee ohi niin aikaakin löytyy taas rakkaalle harrastukselle. Miehen kanssa pelataan esim. Resident Evil, Dead Nation ym. räiskintää. Laatu parisuhdeaikaa :-)!

Olen 25v, mies 31 ja vauva 2kk

Vierailija
7/14 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan, Play Station 1 ja 2 pelejä! Pelasin myös Nintendo 8bittisellä Super Mariota, Kirbya jne, mutta se meni puolisen vuotta sitten vanhuuttaan rikki..
Vanhimmat ja uusimmat Tomb Raiderit löytyy, ja Kindom Hearts I & II, ja Jak I, II & III, Crash Bandicoot 1, 2, ja 3, Metal Gear I, II, ja III, Gex, ja pari Spyroa ja Raymaniakin löytyy.. :D Vanhat pelit ovat parhaita!

Niin, ja olen 18vuotias yhden lapsen äiti. Enkä tietenkään ole koko ajan nenä kiinni telkkarissa, mutta silloin tällöin kun ei ole muutakaan tekemistä, on ihan kivaa rentoutua pelaamalla jotain peliä.

Vierailija
8/14 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui tuo Resident Evil. Olen pelannu kaikki jaksot :D Jotkuthan niistäkin ovat kaksinpelejä. Välillä on kausia etten pelaa ja sitten taas kausia että tulee pelattua joka päivä.

ap

Vierailija
9/14 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa varoa ettei lapsenne pääse pelaamaan niitä k-18 pelejä :(

Vierailija
10/14 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan Little Big Planetia :). Lapsi 5 v. aina muutaman kerran viikossa toivoo, että saanko äiti katsoa kun pelaat, kilttikilttikiltti, ja joskus sitten suostun armollisesti pelaamaan hetkisen hänen ilokseen. Saatan jatkaa sitten hänen mentyä nukkumaan... Mutta tääkin peli meillä oli pitkään, monta vuotta, alkuun pelattiin jonkin verran maita läpi ja sitten se jäi vuosiksi, nyt taas löytyi ja hetkeksi innostuttiin.

T. Ä < 30 v

Vierailija
11/14 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

resident evil on paras-t.äiti 37v.

Vierailija
12/14 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelaan Skyrimiä, Civilization V pc:llä ja netissä Dawn of the dragonia. Nytkin vauva nukkuu sohvalla vieressä ja minä pelainen ja lueskelen av:ta :)

Äiti 28

Vierailija
13/14 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen 41 voisin pelata civilizationia tuntikausia. Olen hyvässä asemassa työelämässä ja perheellinen. Arki sujuu hienosti. En polta enkä juo, mutta yksi riippuvuus on: civ :)

Vierailija
14/14 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice in wonderland madness returnes! Ihan huippu peli, pelattu pariinkin otteeseen läpi! Ps3:lle siis, sekä aivan paras pelisarja on Uncharted, aarteenmetsästystä, ihana, ihana, ihana! Voisin pelata ne läpi vaikka muutamaan kertaankin viikossa. Silent Hill odottais, että pääsen pelaamaan sitä, mutta nyt ei ole ollut pahemmin aikaa :( Miehen kanssa pelataan yhdessä vähän kaikkea.

Autopelit on kanssa ihan parhaita!

Minä 22 ja mies 24.

Mekin pelataan yleensä juuri iltaisin yhdessä :)