Pikkulauantai! Mitä lasissa?
Kommentit (10)
Kotiviiniä. Alkoi sen verran v@tuttamaan riitely miehen kanssa, ja mies lähtikin sitten ilmoittamatta mihin tai milloin on tulossa takaisin. Ihanaa wt-touhua.. :S
Nyt täytyy oikein hehkuttaa että cokista - olen päättänyt lopettaa viinan kittaamisen ja olen nyt kolmatta päivää ilman alkoholia.
Kauhea ajatellakin että siitä on melkein vuosi kun olen viimeksi ollut useita päiviä ilman alkoholia. Enkä silloinkaan hirveän monta... :( Nyt yritän vielä enemmän.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 19:52"]
Nyt täytyy oikein hehkuttaa että cokista - olen päättänyt lopettaa viinan kittaamisen ja olen nyt kolmatta päivää ilman alkoholia.
Kauhea ajatellakin että siitä on melkein vuosi kun olen viimeksi ollut useita päiviä ilman alkoholia. Enkä silloinkaan hirveän monta... :( Nyt yritän vielä enemmän.
[/quote]
Tsemppiä! :) Olet oikeaan suuntaan menossa. Hitaasti, mutta varmasti tulee se aika kun et alkoa enää kaipaakaan!
Vissyä. Aamulla töihin, niin ei kannata ryypiskellä. Toista se oli silloin parikymppisenä :)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2013 klo 19:52"]
[/quote]. Perjantaina sulla jo toiset aatokset
Olutta, saunailta. ja neljän päivän vapaa!
Meilläpäin oli pikkulauantai eilen.