G: Mitä valmistat tänään lounaaksi?
Kommentit (24)
Lämmitän eilisen päivällisen tagliatellea. Sen kanssa tuoresalaatti.
Tofu-linssi-papumuhennosta ja kylkeen kvinoaa sekä salaattia.
Olen laihiksella, syön salaattia, jossa friseetä, paprikaa,kurkkua,tomaattia, raejuustoa ja kananpaloja.
Perunoita ja grillitassuja + raikas salaatti. Nams!
Perunoita, sipulikastiketta ja kalaa. Sit ihan perus vihersalaatti
No mikä kumma nyt on, kun vastauksia on jo 8, eikä kukaan lupaa makaronilaatikkoa. Tilastollinen harvinaisuus.
makaronilaatikkoperheissä on syöty jo lounas ja laitetaan nyt lapsia nukkumaan
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 11:58"]
No mikä kumma nyt on, kun vastauksia on jo 8, eikä kukaan lupaa makaronilaatikkoa. Tilastollinen harvinaisuus.
[/quote]
No ei tuo meidän tagliatellemme paljon makaroonilaatikosta eronnut.
:D
Makkaraperunat uuniranskalaisista ja HK:n sinisestä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:14"]
[/quote]
Tämä oli provo?
[/quote]
Tämä oli provo?
[/quote]
Ei ollut provo. Tänään tekee mieli ranskalaisia ja makkaraa. Lisukkeeksi maustekurkkuja, paahdettua sipulia, ketsuppia, sinappia.
Juuri söimme lasten kanssa muussia ja paistettua kirjolohta. Hyvin maistui kaikille.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:17"]
Ei ollut provo. Tänään tekee mieli ranskalaisia ja makkaraa. Lisukkeeksi maustekurkkuja, paahdettua sipulia, ketsuppia, sinappia.
[/quote]
Ok. Anteeksi jos provoepäilyni loukkasi. Se ei ollut tarkoitus. Se vain "kuulosti" provolle minun korviini... kuten varmaan meidänkin päivän menyymme kuulostaisi sinun korviisi. Ihmiset ovat erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 12:17"]
[/quote]
Ok. Anteeksi jos provoepäilyni loukkasi. Se ei ollut tarkoitus. Se vain "kuulosti" provolle minun korviini... kuten varmaan meidänkin päivän menyymme kuulostaisi sinun korviisi. Ihmiset ovat erilaisia.
[/quote]
Niin, varmaan provolta kuulostaa, jos itse ei koskaan sellaista syö, eikä usko muidenkaan syövän. Sinun menyystäsi en tiedä mutta tuskin kuulostaisi provolta omaan korvaan, koska meilläkin laitetaan ruokaa ihan laidasta laitaan.
Eilistä uunilohta ja sen kanssa jotain... salaattia varmaankin. :)
Kesäkurpitsa-tomaatti-punasipuli-pesto-pastaa. Oli hyvää :)
Lounaaksi syötiin makaronia ja jauhelihakastiketta sekä salaattia. Noista siis makaronit keitin ja tein salaatin. Kastike oli edelliseltä päivältä valmiina ja sen vain lämmitin.
Apetitn kasvissosekeittoa.