teinit mökillä
onko teillä vaikeuksia saada teini mökille kanssasi. olin yh ja murrosikäinen poika kielyäytyi tyystin lähtemästä mökille, kaupunkiin ois pitänyt jäädät.yksi kesä tapeltiin pojan kanssa että etes joka toinen viikonloppu oltais mökillä, mökki oli mulle henkireikä. loppujenlopuksi en jaksanut enää riidellä ja kesät meni kaupungissa. nyt tämä poika on aikunen ja asuu omakotitalossa maalla, on iso piha jossa omena ja luumupuita, marjapensaita ja sato tulee kerättyä tarkoin, näin se ajatusmaailma muuttuu
Kommentit (5)
Meillä se on oikeastaan teini, joka vaatii mökille päästä. Tämä johtuu tietysti siitä, että hänellä on siellä kivaa tekemistä ja kavereitakin.
Mä kun olin nuori, musta tuntuu, että mä halusin enemmän mökille, kuin kukaan muu sisaruksistani. Oli kesä tai talvi, meidän mökillä siellä vain sydän lepää :) Vieläkin ahkeraan siellä tulee käytyä ja vanhempani kun menevät sinne, niin soittavat ja pyytävät meitä kanssa milloin saunaan ja milloin yöksi :)
Meillä on ongelma saada 13- ja 15-vuotiast mökille. Me oltais mielellään joka viikonloppu ja lomalla pidempään. Ikävä kyllä, noita lapsiakin pitää kuunnella... Tulevat sentään välillä. muutaman vuoden jälkeen saavat sitten jäädä itsekseen kotiin.
Meidän teinit hoitavat pihaa mökillä, käyvät kalassa, siivoavat saunaa, tekevät ruokaa, menevät aikaisin nukkumaan paistettuaan makkaraa nuotiolla. Ei mitään ongelmaa.
No, vitsivitsivitsi.
Mieli muuttuu ajan kanssa yleensä :)
Mun teinit lähtee vielä mökille ihan mielellään, vaikka melkoista korpea onkin, ehkä juuri siksi.