Maclarenit (netistä)?
Haluaisin ostaa Mclarenin techno rattaat. Saako niitä tilattua halvemmalla jostain netin kautta??
Entäs tiedättekö kuinka paljon se techno classic malli maksaa suomesta ostettuna. Löysin hinnnat vain muille malleille Vaunuaitan sivuilla.
Samalla voisin myös lukea kokemuksia ko. rattaista. Ne tulisivat puoli vuotiaalle lapselle ainoiksi rattaiksi (ulkomaille). Keveys ja pieneen tilaan meneminen kasattuna ovat vaateita sekä makuuasento.
Jos joku on käyttänyt lisäksi myös Peg Peregon rattaita niin miten vertailisit näitä kahta noin nii kuin laadullisesti ja käyttömukavuudeltaan unohtaen ulkonäölliset seikat.
Kiitos.
Kommentit (2)
Olen ollut tosi tyytyväinen.Ostimme rattaat vaunuaitasta ja hintaa oli 279e (muistaakseni).Tosi näppärät reissatessa ja selkänoja menee täysin makuuasentoon.Ei mitään negatiivista sanottavaa ;)
Olen nyt muutaman päivän ajan vertaillut hintoja ja todennut, että Maclarenit ja Espritit (jotka itse varmaan ostan) saa halvemmalla kun tilaa saksasta tai englannista. Nuo haluamasi Maclarenit maksaa Suomessa 250-290¿, ainakin mun kyselyjen mukaan. Mekin olemme hankkimassa kunnollisia matkarattaita ainoiksi vaunuiksi (ulkomaille) ja haluamme hyvät. Katsoppa tällaset osoitteet kuin: www.babyonlineshop.de ja www.mytoys.de sekä www.johnlewis.com
PegPeregosta sen verran, että ystävälläni oli sellaset ja ei tykännyt. Laatu oli todella heikko!!
Birdy