imetyksestä?
Kauanko olette imettäneet, mitä mieltä olette " taapero imetyksestä" ,itselläni nyt 2kk lapsi, ja olen ajatellut imettää korkeintaa 1-v asti jos maitoa riittään, ystävälläni on 1,5v lapsi ja hän antaa lapselle viellä rintaa ja aikoo jatkaa viellä..
Kommentit (6)
Olisin lopettanut jo pari kuukautta sitten mutta lapsi ei suostu juomaan tavallista maitoa (korvikekkaan ei koskaan kelvannut). Muuten kyllä juo mukista mitä vaan.
Maitotuotteita menee kuitenkin muuten niin vähän että tingin omasta mukavuudestani ja imetän edelleen.
Onhan se vähän hassua kun lapsi kävelee jossain julkisella paikalla luokseni, nostaa paitaani ja pyytää " tittiä" . Ajattelen kuitenkin että se on minun päätökseni kuinka kauan imetän.
Kokemuksen puutetta minulla ei ole, olen suurperheen äiti ja muita olen imettänyt noin 4-8kk.
ja toista kaksi vuotta. Ja miksi jonkun pitäisi sitä ymmärtää? Mun ja lapseni asia. Ei kai siitä kellekään tilivelvollinen tarvi olla.
ei sullakaan 2 taida olla muuta tekemistä kun haukkua muita, ikävää että sunlaisilla on lapsia.
Mutta mitä etuja pitkällä imetyksellä on? tuskin taapero imetyksellä ravinnon suhteen enään annettavaa, jos syö jo ns. normaalia ruokaa, onko se läheisyyden antamista, eikö sitä voi antaa ihan pelkällä sylillä, halaamisella jne.? Kuinka usein annatte rintaa jne. tarkoituksena ei ole loukata taaperoitaan imettäviä.
kirjoittaessasi VIELLÄ.