Uusi tapailukumppani nolasi minut tahallaan keilaradalla
Olin uuden tapailumiehen ja hänen kavereidensa kanssa keilaamassa. Kaikki he ovat 3 taitavia keilaajia. Mulle tämä oli eka kerta. Otin liian kovat vauhdit ja kaaduin. Odotin että mies olisi auttanut minut ylös, mutta ei kun naureskeli vaan että ei tuo tukeva tyttö taida olla keilaradalle tarkoitettu. Miehen kaverit eivät nauraneet vaan katselivat lähinnä varpaisiinsa ja olivat myötähäpeissään miehen kommenteista. Lisäksi yksi heistä auttoi minut ylös.
Tämä joka auttoi minua, pyysi puhelinnumeroani. Olenko hirveä ihminen jos annan numeroni? Tätä ensimmäistä tapailumiestä en halua enää ikinä nähdä.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta!
Älä missään tapauksessa laihduta. Nytkin sai erotettua jyvät akanoista.
En ole ap, mutta minua on haukuttu usein lihavaksi, vaikka olen 60 kg/160 cm. Ilmeisesti näytän lihavammalta kuin olen. Että ei ap ole todennäköisesti mikään 150 kg painoinen.
Miehen kaverit luultavasti samanlaisia. Älä tapaa ketään heistä enää.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta minua on haukuttu usein lihavaksi, vaikka olen 60 kg/160 cm. Ilmeisesti näytän lihavammalta kuin olen. Että ei ap ole todennäköisesti mikään 150 kg painoinen.
Outoa, minua ei ole haukuttu koskaan, vaikka samat mitat.
Oli varmaan komea mies Tinderistä eikö niin ap?? Oliko hyvä valinta??
En menisi enää koskaan keilaamaan ja sitäpaitsi raamattu kieltää keilailun.
Kuka menee tapailukaverin ja tämän kavereiden kanssa "treffeille" näin alkuvaiheessa.
Tää juttuhan on kuin jostain hömppäkirjasta.
Jos kuitenkin sait yli 100 pistettä keilailusta, niin sitten kaikki on hyvin.
Et varmaankaan vielä seurustele tuon tapailumiehen kanssa?
toki tuo voi olla kaveriporukan testi, että oletko uskollinen. tee siis niin, että sanot tapailumiehelle, että kiitos, eiköhän me kummatkin tiedetä, että tämä oli tässä. Oli mielenkiintoinen kokemus. Hyvää jatkoa! Sitten annat numeron/pyydät miehen numeron. Elämä on lyhyt, ja tuo mies on näyttänyt että tuntee empatiaa.