Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ajattelee näin? Ero turhasta?

uusi alku
13.07.2020 |

Olen naimisissa ja rakastan kyllä miestäni, mutta jotenkin koko suhteesta on tullut tylsä. Käydään töissä, ei lapsia, tavataan samoja kavereita ja tehdään samoja juttuja.

Olen miettinyt, että voi kun voisi aloittaa alusta, ihan vain yksin. Vuokraisi yksiön/kaksion kotipaikkakunnalta ja voisi tehdä taas mitä haluaa ja olla vain yksin. Olen alkanut pidättäytymään seksistä miehen kanssa, koska toivon, että se lähtisi ja ottaisi ehkä eron, jos ei ole enää seksiä. Itse en halua tehdä ensimmäistä askelta.

Voisi tehdä töiden jälkeen omia juttuja, matkustella (kun taas saa), käydä baareissa tai discoissa huvittelemassa. Tulee aina melkein itku kun ajattelen, että voisipa olla taas sinkku.

Olenko ihan hullu vai miksi ajattelen näin?

N38

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis miehen vika, ettette tee uusia juttuja?

Vierailija
2/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla sellainen olo, ettet nyt saa tehdä mitä haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä voit tehdä noita omia juttuja nytkin.? Ei koko ajan tarvi nyhjätä yhdessä. Jos rakkaus on loppunut niin sitten tietenkin eroatte.

Vierailija
4/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehellesi. Pitäkää tauko. Kaikissa suhteissa tulee tuollaisia aikoja. 

Vierailija
5/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estääkö miehesi siis sinau tekemästä, jotain sellaista, mitä itse Ap haluaisi tehdä? 

Vierailija
6/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estääkö miehesi siis sinau tekemästä, jotain sellaista, mitä itse Ap haluaisi tehdä? 

No ei estä ja on molemmilla oma harrastus, mutta vain kerran viikossa. Muuten ollaan kaikki illat ja viikonloput yhdessä, sehän on yhdessä elämisen tarkoitus? Mutta minulle koko hommasta on tullut vain tylsää. Haluaisin olla taas villi ja vapaa.

N38

Vierailija
7/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun ei tiedä suhteestanne enempää. Näin yksinhuoltajana kummastelen/ihmettelen, että jos teillä ei ole lapsia, niin mikä sinua estää vuokraamasta air B6B -huoneistoa, hotellihuonetta yms viikonlopuksi/ pariksi viikkoa/ osan loman ajaksi/loman ajaksi, jos kaipaat yksin oloa?

Mikä estää matkustelun? Käymisen baareissa? Discoissa?

Miksi et ole rehellinen miehellesi, ja kerro, että tarvitset omaa aikaa? Pelkäätkö jotain?

Vierailija
8/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei estä ja on molemmilla oma harrastus, mutta vain kerran viikossa. Muuten ollaan kaikki illat ja viikonloput yhdessä, sehän on yhdessä elämisen tarkoitus? Mutta minulle koko hommasta on tullut vain tylsää. Haluaisin olla taas villi ja vapaa.

N38

Kuulostat itse tylsältä. Ei parisuhteessa elämiseen ole mitään yleistä pakollista kaavaa, jokainen pari voi elää juuri niin kuin itse tahtoo. Kuka teidät pakottaa istumaan kahdestaan kotisohvalla kaikkea vapaa-aikaa? Kuulostaa tosiaankin tylsältä, käytä mielikuvitustasi ja ala elää! Ei siihen mitään eroa tarvita, jos rakastatte toisianne.

Vierailija
9/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisi?

Vaikka itse olen onnellinen eronnut keski-ikäinen, niin tulee vaikutelma että ehkä vähän heppoisin tai ylioptimistisin perustein olet liikkeellä... Ei tässä meidän iässä ole enää ollenkaan takeita siitä settä siitä sinkkuelämästä tulee kauhean menevää ja kiinnostavaa. Yksinäisyyteen olen saanut sopeutua, kun kaveripiiritkin menevät erossa jakoon.

Discoissa ja baareissa roikkuvat ikätoveritkin on joko varattuja tai, miten sen nyt nätisti sanoisi... vähän ehkä syrjäraiteelle lipuneita... Ja loppu on nuorisoa. Ei nyt minua ainakaan nappaisi ollenkaan.

En sitten tiedä onko teillä jotain muutakin ja vähän syvällisempää vialla kuin vaan tuo tylsyys. Miten olisi jos tekisit niitä hauskoja juttuja nyt ainakin kokeeksi ensin omin päin? Matkustaisit, kävisit baareissa tms. Olisi ainakin vähän realistisempi käsitys siitä mihin sitä parisuhdetta olet vaihtamassa.

Vierailija
10/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Mielestäni ei ole olemassa sellaisia parisuhteen sääntöjä, että vain yhtenä iltana saisi olla oma harrastus.

Kokeiletteko uusia asioita yhdessä/erikseen?

Mitä jos:  Yhden illan viikossa kokeilisit suunnitellusti jotain uutta yksin, mitä haluaisit. Toinen päivä viikossa olisi sellainen, että silloin tekisit spontaanisti jotain, mitä juuri silloin haluaisit. Kolmantena päivänä olisi oma harrastus. Silti teillä olisi 4 muuta päivää tehdä ja nyhjätä yhdessä. Lisäisi tähän myös, että vuoroviikoin keksisitte miehen kanssa, että mitä tekisitte ja kokisitte yhdessä. Lähtisitte siis treffeille, ja aina toinen vastaa järjestelyistä.

Vierailija
11/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Mikähän siinä on, että ihminen kaipaa ja oivoo usein sellaista, mitä isellä ei ole. Mutta joo. Ehkä sinun kannattaisi aloittaa esimällä itsellesi uusi harrastus. ai ehdä öiden jälkeen niiä "omia juttujasi"enemmän.

Minusta on myös tympeää se, että et halua itse ottaa ensimmäistä askelta vaan vaadit, että kumppanisi  ottaisi sen. - Miksi näin? - Siksikö, etä voisit siten myöhemmin muistella, miten hirveä kumppani sinulla oli? - Tai kertoa kavereillesi, että niin kävi, että mies halusi eron.        

Vierailija
12/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi tehdä silloin tällöin vaikka kaverin kanssa jotain reissua?

Vierailija
13/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki mainitsemasi asiat ovat viime kädessä melko turhia asioita elämässä. Mutta arvonsa kullakin.

Vierailija
14/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene diskoon. Mene kartsalle. Tee mitä tykkäät. Mikä sua estelee jos erosta haaveilet kuitenkin.

Vierailija
15/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua juuri nyt tänä iltana tekemästä omaa juttua? Minulla sen estää lapsi, joka nyt vielä muutaman vuoden on se tärkein oma juttu, mutta miksi et lähtisi tänään baariin, discoon, hotelliin yöksi?

Vierailija
16/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankean elämän olet itsellesi tehnyt! Ei ero noita sinun ongelmia ratkaise. Jatkossa vain istuisit yksin siinä sohvalla.

Vierailija
17/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta yleensä se ongelma on siinä ettei ITSE tee asioille mitään.

Harvaa nelikymppistä enää baarit kiinnostaa, onko kyseessä enemmän ikäkriisi, kaipuu ns. nuoruuteen?

Muuten tekemistä voi keksiä, nyt korona toki rajoittaa, mutta mennä kaverin tai puolison kanssa teatteriin/konserttiin/ulos syömään, tai vaikka vuokrata kajakit ja meloa saareen piknikille tmv.

Moni odottaa että se "tekeminen" vaan mystisesti tupsahtaa eteen, kun totuus on se, että se tekeminen pitää saada esiin itse.

Pitää vaan tehdä ja mennä, yksin/puolison/kaverin/perheen kanssa.

Itsekkin kaipaan usein sitä että pääsee vähän kotoa pois, itse pidän siitä että käy jossain (vaikka museossa tmv.) ja sen jälkeen syömässä hyvin, ja ottaa pari lasillista siinä samalla. Mieluisin seura on oma mies, mutta ystävien/sukulaisten kanssa myös käyn välillä.

Mutta ihan mikä vaan toiminta (vaikka minigolf tm.) on ihan mukavaa puuhaa, matkustelusta pidän eniten, mutta koronan takia ei sitä voine pitkään aikaan harrastaa...

Kyse on enemmän OMASTA asenteesta: "onpas tylsää olla aina vaan kotona..." vs. "mitä kivaa sitä keksisi huomiselle..."

Vierailija
18/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, jos parisuhde on sinusta sohvalla istumista, niin mikään suhde ei jaksa sinua montaa vuotta kiinnostaa.

Mikä olisi sinusta upein ilta mahdollinen ilta?

Toteuta se joko puolisosi kanssa tai yksin. Ja toista tämä viikottain. 😊

Vierailija
19/19 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on niin tylsää kuin siitä itse teet. Ellei mies ole kontrolloiva ja pakota sinua istumaan siellä sohvalla niin mene sinne baariin, diskoon tai minne ikinä haluat. Jos taas on niin ota se ero, kontrollointi yleensä pahenee suhteen edetessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän