Meikkikauppa Helsingissä (kemikalio, jos joku muistaa :D)
En ole vuosikausiin meikannut mutta nyt olisi taas halu vähän ehostautua. Netistä löytää vaikka mitä meikkejä, mutta kun olen ihan pihalla nykytuotteista, niitä on vaikea ostaa.
Haluaisin mennä kemikalioon ja kokeilla testereistä värisävyjä ja muutenkin saada ensin tuntumaa ostamiini tuotteisiin. Kemikalioita vaan ei taida nykyään olla! Voi, miten helppoa se oli joskus muinoin. Oli ystävälliset, asiantuntevat myyjät jotka esittelivät tuotteita ja ehdottivat värisävyjä. He oikeasti tunsivat myymänsä tuotteet.
Mistä ihmeestä nykyään saisin asiantuntevaa palvelua tai missä edes meikit on esillä niin, että niitä voi testailla? Tavarataloissa taitaa olla kaikki kosmetiikka järjestettynä eri osastoihin tuotemerkeittäin, mutta minulla kun ei ole mitään eritystä sarjaa jota haluaisin ostaa.
Oi, neuvokaa mitä tehdä. Asun Helsingin keskustassa.
Kommentit (4)
Mene vaikka johonkin kauneushoitolaan. Kyllä siellä meikkejä myydään ja varmasti palveluakin saa.
Naturelle oli ihana, mutta putiikkia ei avata enää tänä kesänä koronan takia, heidän vuokrasopimuksensa Kämp Galleriassa loppuu syksyllä.
No niin, Kicksiin käy suunta! Tulisiko muita mieleen?
Olen saanut hyvää palvelua kaivokadun kicksistä.