Naisen ei tarvitse kysyä kenenkään mielipidettä
Silmälaseihinsa, kuulolaitteiseensa, tekohampaisiinsa, vaatteihinsa, kenkiinsä, kotiinsa, mihinkään ei tarvi kenenkään toisen mielipidettä.
Jokainen voi ostaa ja käyttää juuri mitä tahtoo ja tarvii.
Kommentit (11)
Mä oon johonkin asioihin joihin oon tarvinnut tai halunnu niin kysyny mielipidettä mutta mä oon myös sanonut vaihtoehtoja joista valita. Saa ehdottaa. Mutta en tekisi jotain koska joku käskee.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Olet oikeassa. Näin olen toiminut aina. Omat rahat on naiselle hyvin tärkeät opetti äitini aikoinaan.
Se takaa riippumattomuuden. Olen eläkkeellä, mutta kiitos kunnon tienestien eläke on niin iso, että minulla on varaa yksityislääkärin.
Torstaina kardiologille.
Juuri näin. Kunpa jokaikinen nuorempikin nainen ja mies ymmärtäisi miten paljon omavaraisuus vaikuttaa itsetuntoon ja selviytymiseen.
Joo, mutta on turha tulla vinkumaan, jos ei kelpaa.
Jos tämän sisäistäisi kaikki niin palstalla hetkeksi hiljensi kun ei olisi enää näitä "saanko mä käyttää silmälaseja/ leikata hiukseni/ käyttää mekkoa/ olla menemättä juhliin" kyselyitä. On se kyllä outoa että aikuiset (?) naiset kokee tarpeekseen kysellä jossain palstalla lupaa silmälasien käyttämiseen tai tukan leikkaamiseen/ leikkaamatta jättämiseen.
Parisuhteessa asioista hyvä jutella, mitä isommista jutuista kyse sitä tärkeämpää jutella.
Nimenomaan ja antaa myös kaikilla (myös miehillä) olla omat mielipiteet. Eikä kysele höpöjä palstalta
mies52v
Pitäisi kuitenkin olla selvä säännöstö, millaiset vaatteet ym. ovat sopivia eivätkä häiritse kanssaihmisiä. Tatuoinnit ja lävistykset varsinkin joutaisivat olla täysin kiellettyjä.
Ei minullekaan naisen mielipiteellä ole mitään merkitystä. Miksi siis naisenkaan tarvitsisi välittää kenenkään mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kuitenkin olla selvä säännöstö, millaiset vaatteet ym. ovat sopivia eivätkä häiritse kanssaihmisiä. Tatuoinnit ja lävistykset varsinkin joutaisivat olla täysin kiellettyjä.
Siinähän ihmiseloni menisikin, jos aina pitäisi miettiä, mitä muut mahdollisesti saattaisiva ajaella ja olla mieltä valinnoistani. Kuten joku täällä, joskus muotoili: tavanomaisella siisteydellä ja puhtaudella pääsee jo hyvin pitkälle.
Ap. Olet oikeassa. Näin olen toiminut aina. Omat rahat on naiselle hyvin tärkeät opetti äitini aikoinaan.
Se takaa riippumattomuuden. Olen eläkkeellä, mutta kiitos kunnon tienestien eläke on niin iso, että minulla on varaa yksityislääkärin.
Torstaina kardiologille.