Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistoshoidot, missä/kenellä kannattaa ottaa?

Vierailija
13.07.2020 |

Tietysti vastaus voi myös olla, ettei missään. Mutta kannattaako mennä johonkin kauneussalonkiin vai ihan jopa plastiikkakirurgille vai jotain siltä väliltä? Katselin yhtä plastiikkakirurgia, mutta onko turhaa rahanmenoa ja ihmetteleekö, jos menen niin pienen operaation takia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasarus Mitrotanoff on hyvä. Mitä aiot tehdä?

Vierailija
2/12 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No av-mammojen mukaanhan muuta vaihtoehtoa ei ole kuin hyväksyä se ikääntyminen ja kaikki muu on suunnilleen saatanasta.

Itse varmaan pelaisin varman päälle ja menisin sinne plastiikkakirurgille. Mitä pistoshoitoja ajattelit teettää? Itse harkitsen vakavasti myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä johobkin missä lääkäri tekee, houtaja voi pilata naaman kun eiole samaa anatomian tuntemusta

Vierailija
4/12 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No av-mammojen mukaanhan muuta vaihtoehtoa ei ole kuin hyväksyä se ikääntyminen ja kaikki muu on suunnilleen saatanasta.

Itse varmaan pelaisin varman päälle ja menisin sinne plastiikkakirurgille. Mitä pistoshoitoja ajattelit teettää? Itse harkitsen vakavasti myös.

Joo psykologille pitäisi mennä, kun "haaveilee botox-huulista".

Vierailija
5/12 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran vuodessa ottanut pistoksia 28-vuotiaasta asti. Aluksi vain suupielten kohotusta ja nasolabiaalien täyttöä, nyttemmin kyynelurat ja sibeliukset.. Suosittelen. Tulee itselle parempi olo, kun näyttää kauniilta eikä ryppyiseltä haahkalta.

Vierailija
6/12 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin sellaisella kenen työtä on näkyvissä esim. instagramissa ja vastaa kauneuskäsitystäni.

Vierailija
7/12 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynelurien täyttö ja jotakin silmänalusryppyihin, kulmakarvojen väliset pystyjuonteet ja nasolabiaalit. Ehkäpä pientä täyttöä poskiin. Te jotka olette käyneet, kertokaa vielä kenellä. Ei välttämättä nimiä, koska tulee olo, että joku markkinoi oman firman palveluja, mutta yleisesti tietoa siitä, kannattaako mennä lääkärille vai kenelle.

Ap

Vierailija
8/12 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/12 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyynelurien täyttö ja jotakin silmänalusryppyihin, kulmakarvojen väliset pystyjuonteet ja nasolabiaalit. Ehkäpä pientä täyttöä poskiin. Te jotka olette käyneet, kertokaa vielä kenellä. Ei välttämättä nimiä, koska tulee olo, että joku markkinoi oman firman palveluja, mutta yleisesti tietoa siitä, kannattaako mennä lääkärille vai kenelle.

Ap

No mä olen käynyt sairaanhoitajalla Tampereen rautatieaseman läheisyydessä yhdessä liikkeessä, ei kc klinik sekä sairaanhoitajalla Helsingissä. Olen aika tyytyväinen ollut. Sen sijaan en ollut tyytyväinen yhteen Itä-Helsingissä olevaan ulkomaalaistaustaiseen lääkäriin. Hänessä ei mitään vikaa, mutta ns käsiala ei miellyttänyt. Jos olisi paljon rahaa, niin olisin varmaan käynyt lääkärillä silti koska onhan se vähän jännittävää sellasen kanssa, jolla saattaa taustalla olla lyhyt kurssi pistoksista.

Vierailija
10/12 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistosten jälkeen kasvot näyttävät huonosti voivilta. Huulet ovat kuin vakavasta huulitulehduksesta kärsivän huulet.

Vierailija
11/12 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makulapistoksia vai? Silmänpohjan rappumaan.

Vierailija
12/12 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn Helsingin keskustassa sijaitsevalla klinikalla sairaanhoitajan pistoshoidoissa, myös saman paikan lääkäri on hoitanut kasvojani. Itsellä botoxia sibeliusrypyssä ja vähän täyteainetta poskissa.

Kannattaa mennä jollekin oikealle klinikalle, ei mihinkään kauneussalonkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän