Ymmärrä raskausajan uhmaa
Kommentit (6)
Joo-o. Molempien raskauksien aikana mies kulkenut kavereiden kanssa harva se päivä, "kun se ja se pyysi". Niin eihän sitä voi kieltäytyä, kun "kerrankin" pyydetään... Iltaan asti kahdestaan esikon ja ison mahan kanssa on aika masentavaa. Kaljaakin kuluu miehellä raskausaikana tuplasti. Mikäs kriisi semmonen on? Seuraava kriisi kun vauva syntyy... Ja minä kiltisti olen hiljaa...
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 08:57"]
Joo-o. Molempien raskauksien aikana mies kulkenut kavereiden kanssa harva se päivä, "kun se ja se pyysi". Niin eihän sitä voi kieltäytyä, kun "kerrankin" pyydetään... Iltaan asti kahdestaan esikon ja ison mahan kanssa on aika masentavaa. Kaljaakin kuluu miehellä raskausaikana tuplasti. Mikäs kriisi semmonen on? Seuraava kriisi kun vauva syntyy... Ja minä kiltisti olen hiljaa...
[/quote]
Mitäs olet sen lapsen kanssa? Ei se raskaus mitään muuta. Se että olet raskaana ei tarkoita että miehen pitäisi nyhjätä sinun kanssa.
MInkä ikäinen esikoinen on?
mun mies ryyppäs lapsen syntymän jälkeen ajokorttinsa ja mun kunnioituksen häntä kohtaan. ja kovasti halusi ekaa ja myös tätä toista lasta aivan sydämestään. miehen alkoholiongelma paljastui mulle vasta raskausaikana kun ei oo aiempaa kokemusta juopoista...
Mun mies jätti mut 4 kk ennen laskettua aikaa. Halus viettää aikaa kavereidensa kanssa, eikä ymmärtänyt miksi kaipasin henkistä tukea. Saati sitä ei ymmärtänyt, että miksi tarvitsee tulla yöksi kotiin.....
Meillä ainakin mies juhlii odotusaikana koska on muka "viimeiset mahdollisuudet" juhlia. Miehelle lapsi konkretisoituu synnyttyään. Naiselle lapsi konkretisoituu jo raskausaikana. Näin se usein menee.
Vai että nyhjätä. Kiitos vastauksesta, se oli oikein sopiva. Täysin odotettavissa. Ja se satutti minua eli onnistuit tavoitteessasi. Sitäkö perhe-elämä mielestäsi on? Päivät töissä ja illatkin erillään? Jos on avioliitossa, siihen on lupautunut sitoutua mutta joillekin kavereiden seura on tärkeämpää kuin perhe. Mihinpä perhe karkaisi? Jos itse olet nainen ja olet ollut raskaana, saatat olla kokenut mielialamuutokset. Ja kyseinen kirjoitus juuri kertoi, mitä uusi elämän tilanne voi aiheuttaa sekä naisessa että miehessä. Ja tottakai olen esikoisen kanssa. Kuka lastaan hylkäisi? Minusta olisi hienoa jos perheenä nautittaisiin yhdessä tekemisestä.