Ärsyttää kun ei osata yhdyssanoja!
Kommentit (11)
Niin muakin! Ja tuossa blogissa on paljon muutakin pielessä kuin vain yhdyssanat... Blogia vilkaistessani iloitsin, että heinäseivästikkaat oli osattu kirjoittaa oikein. Tosin kolmannella kerralla sekin meni väärin :)
Kannattaisko kommentoida suoraan blogin pitäjälle, jos jokin ottaa aivoon, sen sijaan että täällä määkiiiii? typerää!
Joo, mut viel ärsyttävämpää on anonyyminä toisten arvostelu ja viel julkisesti...ja mitä se hyödyttää? ei palvele ketään...
-kissu-
Ton blogin kirjoittaja on amitsu tyttö, siinä syy virheille. Ei katsos kaikilla ole aikaa tai halua käydä kouluja ja oppia yhdys sanat. AP, nyt vähän suvaitsevaisuutta ja avointa mieltä.
Mitä väliä jos on kirjoitusvirheitä? kyllä niitä löytyy kaikista blogeista! Eikä se tee kirjoittajasta "amitsu tyttöä", jos on virheitä? vai tekeekö? ...onko ammattikoulu sitten jotenkin ala arvoinen koulutus vai? Ja mistä päättelet että koulutus tausta on ammattikoulu? Nämä keskustelu palstat on tarkoitettu juuri ihmisille, joiden tarvitsee syystä tai toisesta pönkittää omaa statusta...ja näköjään saavat siitä jotain tyydytystäkin. Säälittävää!
on serankkaa, koitasinnitellä, yhdys sana eiole yhdys sana, tsemppiä tipu
So what?...kivan näköisiä tikkaita, tahtoo tuommoset:)
arrgghh.. yhdyn aapeehen, pastelli värit, pitsiliina maalaukset... jos ammatikseen noita myy niin oikolukeminen voisi olla hyvä idea.
Hei!
Pikkulinnut lauloi, että täällä joku pätee ja haukkuu blogiani. Olen todella pahoillani, jos kirjoitusvirheet häiritsevät. Ihan vaan vinkkinä, ei ole pakko lukea, jos ei miellytä. Kaikkia on mahdoton miellyttää, eikä se ole todellakaan tarkoituskaan. Makunsa kullakin...Ihmettelen vaan mikä on AP:n tarkoitus, kun täällä asiasta on oikein aloittanut YLEISEN KESKUSTELUN? Onko taustalla kateus, vai mielen köyhyys, elämän tyhjyys ja pätemisen tarve? Blogini etusivulla lukee selkeästi, että otan mielelläni kommentteja vastaan, jotta saisin sivut toimivammaksi: Olen melko tuore Blogaaja ja tiedän, että sivuja tulee vielä kehittää. Tälläinen selän takana "provosointi" on typerää ja kuka siitä hyötyy? Ei kukaan, tuskin edes AP:lle tulee parempi mieli, ehkä hetken hurmos iskee, mutta hei pidemmän päälle?! Ja mitä koulutukseeni tulee, niin voin siihenkin täydentää, että olen todellakin kouluja käynyt. Taskusta löytyy sisustajan koulutuksen lisäksi Yo ja AMK paperit. Ja niistä tikkaista voin vielä kertoa, että niitä todellakin on myyty paljonkin tänä keväänä ja tällä hetkellä ei ole edes varastossa yhtään, vaan valmistus tapahtuu "mittatilaus työnä".
UGH! Olen puhunut ja jatkossa toivon asiallisempaa, aikuisempaa kommentointia ja suoraan blogiini
T:"Typy"
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 15:04"]
http://www.sisustusblogi-lepatus.blogspot.fi/
[/quote]
pilkku puuttuu