Luonnehäiriöinen imi kaikki voimat. Ajatus uudesta suhteesta.
Suhteen hyvinvointi oli täysin vastuullani. Annoin kaikkeni ja enemmän. Erosta on jo aikaa, mutta tuntuu ettei edelleenkään ole voimia uuteen suhteeseen. Olisi ihanaa löytää kumppani, mutta koen ettei minulla ole vielä uuteen suhteeseen annettavaa. Onko muilla eronneilla ollut samanlaisia tunteita?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Se uusi suhde tulee kun se tulee. Voi olla, että joku päivä edessäsi on se oikea ihminen ja yhtäkkiä saatkin voimaa häneltä. Tsemppiä!
Näinhän se varmasti on. Kiitos! -ap
Sama,. ja kuka edes haluaa olla kanssani kun suostuin narsistin hakkaamaksi niin moneksi vuodeksi
Sama itsellä. Kolme vuotta menny mukavasti sinkkuna ja kummasti sitä on alkanu viihtymään yksin eikä haikaile suhteesta.
Uus kumppani tulee joskus jos tulee
Vierailija kirjoitti:
Sama,. ja kuka edes haluaa olla kanssani kun suostuin narsistin hakkaamaksi niin moneksi vuodeksi
Minä voin.
M37/09
Vierailija kirjoitti:
Joku ymmärtäväinen, jota elämä on myös potkinut. Onhan tuo uskomatonta, miten paljon voi venyä pakon edessä. -ap
Olen ollut suhteessa narsistisen alkoholistin kanssa, ja voin sanoa, että jäljet jäivät.............sieluuni. Jatkuvaa valehtelua, manipulointia, vehkeilyä, henkistä väkivaltaa...............olen ollut nyt ilman suhdetta 9 vuotta, en osaa sanoa haluanko päästää ketään enää lähelleni. Nyt on näin, tulevaisuudesta en tiedä, mutta sen tiedän, että jos joku vielä lähelleni pääsee, hänen pitää olla jotain ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ymmärtäväinen, jota elämä on myös potkinut. Onhan tuo uskomatonta, miten paljon voi venyä pakon edessä. -ap
Sitten alkaa kuitenkin se tenttaus : miksi et jättänyt sitä, miksi annoit tehdä niin, olet varmasti mt-ongelmainen
Hep, erottiin 2005 enkä sen jälkeen ole edes halunnut ketään uutta kusipäätä elämääni sotkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hep, erottiin 2005 enkä sen jälkeen ole edes halunnut ketään uutta kusipäätä elämääni sotkemaan.
Niin, onhan se pelottavaa päästää ketään lähelle. Ensin olet elänyt vuosia ihmisen kanssa, josta olet halunnut uskoa hyvää. Kun lopulta ymmärrät että käytös oli laskelmoitua ja toinen käytti hyvyyttäsi väärin, on vaikea luottaa. -ap
Se uusi suhde tulee kun se tulee. Voi olla, että joku päivä edessäsi on se oikea ihminen ja yhtäkkiä saatkin voimaa häneltä. Tsemppiä!