Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin väkivaltaisesta suhteesta kuukausi sitten, edelleen fyysisiä oireita. Mikä auttaa?

Vierailija
12.07.2020 |

Edelleen koen fyysisiä oireita kun muistan väkivaltaisia muistoja. Vapinaa, kiihtynyttä sykettä, pahoinvointia, outoa oloa... Milloin keho palaa normaaliksi? Töissäkäyntiä vaikeuttaa nää oireet :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla työterveys? Mene lääkäriin ja pyydä lähete psykologille, käy juttelemassa. Ahdistukseen voi toki saada myös lääkkeitä jos tarve on. 

Vierailija
2/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi on lyhyt aika toipumiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töissä tarvitse sairaana käydä

Vierailija
4/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo viinaa. Runsaasti.

Vierailija
5/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin väkivaltaisesta suhteesta 15 vuotta sitten ja vieläkin noita oireita, koska ptsd. Hae ajoissa (pian) apua, traumapsykoterapiaakin. Itse yritin liian kauan vain jatkaa arkea ja selviytyä yksin. Sitten uuvuin, koska oireet ym.eivät vain loppuneet. Kovasti voimia ja tsemppiä! ❤

Vierailija
6/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin väkivaltaisesta suhteesta 15 vuotta sitten ja vieläkin noita oireita, koska ptsd. Hae ajoissa (pian) apua, traumapsykoterapiaakin. Itse yritin liian kauan vain jatkaa arkea ja selviytyä yksin. Sitten uuvuin, koska oireet ym.eivät vain loppuneet. Kovasti voimia ja tsemppiä! ❤

Nyt alko vähä pelottaa jos kestää noin pitlään toipua

Ap

Vierailija
7/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika. Ne on pahimmillaan vasta 3-6kk välissä.

Vierailija
8/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos haet nyt apua, ei todellakaan välttämättä kestä! Mä en hakenut ajoissa, vaan sinnittelin. Nyt vasta 1.vuosi traumapsykoterapiaa takana. Eli, hae jo nyt sitä apua äläkä turhaan yksin sinnittele. :)❤

Vierailija
9/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos haet nyt apua, ei todellakaan välttämättä kestä! Mä en hakenut ajoissa, vaan sinnittelin. Nyt vasta 1.vuosi traumapsykoterapiaa takana. Eli, hae jo nyt sitä apua äläkä turhaan yksin sinnittele. :)❤

Millaista traumapsykoterapia on?

Vierailija
10/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko ero hessusta ,ramista  vaiko ihan ibramista vai husseinista

mikäli jälkimmäisistä kerro miten pääsit irti

Vierailija
11/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alko vähä pelottaa jos kestää noin pitlään toipua

Ap

Hei, sun ei tarvitse enää pelätä mitään :) hae apua, ne on siellä ihan sua varten! Aurinkoista kesää ja kaikkea hyvää muutenkin!

Vierailija
12/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta päässyt eroon traumaattisesta tapahtumasta. Kuukausi on vielä varsin lyhyt aika, että kaikki noin vain unohtuisi.

Suosittelen myös kääntymään työterveyteen. Sieltä varmasti saat eteenpäin apua, ei kannata jäädä tuollaisen asian kanssa yksin! Tsemppiä sulle.

Vierailija
13/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä