Ei orgasmia naiselle?
Saan harvoin yhdynnässä orgasmin, helpoiten silloin kun olen päällä. Mieheni ei oikein ikinä ole kiinnostunu antamaan minulle orgasmia ja esileikit on yleensä n. 2 min räpellys alhaalta. Olen pyytänyt, että voisiko se kestää pidempää ja neuvonnut sekä ohjeistanut, mutta miestäni ei ilmeisesti asia kiinnosta. Kunhan saa nopeasti hoidettua omat tarpeensa. Noh, tässä parisen päivää sitten sain taas pitkästä aikaa orgasmin, jonka jälkeen mies kyseli tuntuiko hyvältä yms. Vastasin, että ihanaahan se nyt oli ja sanoinkin, että voitaisiin useamminkin olla tässä asennossa. Mies tokaisi: Ei kuules liikaa herkkuja mahan täydeltä ???????????? Siis mitä!!!!?? Sen kerran jälkeen ollaan taas oltu vain miehen lempiasennossa, eli takaapäin puskuttamista, jota en ole ikinä saanut tuntumaan missään. Ei suostu pyyntöihin. Kuinka usein naisen on sitten sopivaa pyytää orgasmia parisuhteessa? Vai onko se sitten niin, että ei liikaa sovi tyydyttää naistaan. Samainen mies on myös heittänyt vibraattorini roskakoriin :) mikä mättää.
Kommentit (6)
Kauheen dorka mies, mulle ainakin on kunnia-asia tyydyttää naiseni. Jos ehdin laueta ensin, niin hoidan kyllä loppuun sormin/kielellä/leluilla.
Elän samanlaisessa suhteessa kuin alkuperäinen. En juuri koskaan saa mieheni kanssa orgasmia eikä hän tee asian eteen mitään. Olen kyllä pyytänyt mutta ei niin ei. Siispä olen tyytynyt kohtalooni ja tyydytän itseni sormin hänen tietämättään.
Seksielämämme on siis pelkkää panoa, hän laukeaa ja minä en. Kovin on reilua :/
N40
Siis menettekö te naiset tuollaisten ukkojen kanssa sänkyyn? Ihan oikeastiko? Kuulostaa ihan hirveälle! Minä en tuollaisessa suhteessa eläisi päivääkään.
Itse rakastan vaimoani ja saan mielihyvää kun hän joskus laukeaa sekstaillessa yleensä jonkun vibraattorin siivittämänä. Se vaan on niin että kun itse on tullut, niin se kiinnostus sekstaamiseen loppuu heti ja kiinnostus kääntyy jääkiekkoon.
Lasten vuoksi jaksan. Mies on tyytyväinen tai vitustako minä tiedän. Ei se mitään sano vaikka kysyn. Pidän kulissit yllä ja käyn salaa sekstaamassa toisen miehen kanssa. Nähdään vähintään kerran viikossa, tyydytämme toisemme ja olemme taas hetken tyytyväisiä. Näillä mennään...
On aika välinpitämättömän tuntuinen mies sinulla ja nuo miehen kommentit etenkin erikoisia. Onkohan hänellä joku käsitys, että naisen orgasmit ovat joku katoava luonnonvara, kun niitäkin pitää säästellä.
Tuskin harrastaisin minkäänlaista seksiä tuollaisen itsekkään miehen kanssa, joka ei toiveitani kuuntele ja viisveisaa minun nautinnostani. Pitäisikö miehen maistaa omaa lääkettään eli juuri ennen hänen h-hetkeään tuuppaat hänet itsestäsi ulos ja toteat, että ei liikaa herkkua kerralla.
Noin vaillinainen seksielämä tekisi minut turhautuneeksi.