Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka sanoo välillä jotain ihan höpsöä?

Vierailija
12.07.2020 |

Tupsahtaako keneltäkään muulta toisinaan suusta ulos jotain ihan hupsua? Esim. tänään hihkaisin miehelleni, että "Katso! Punakärki, eiku palopunkku!", ja tarkoitin siis palokärkeä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuttua. Joku aika sitten kävin juuri ostoslistaa mielessäni läpi autellessani lasta pukemaan, pitelin sille kenkää valmiina jalkaan sujautettavaksi ja sanoin "tomaatti". Lapsi katsoi mua silmät pyöreinä. Piti kai sanoa "ojennapa se jalka" tms, mutta sillä kertaa ei mennyt edes lähellekään. :DD

ADHD-diagnoosi löytyy, se kai selittää ainakin osittain...

Vierailija
2/6 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuttua. Joku aika sitten kävin juuri ostoslistaa mielessäni läpi autellessani lasta pukemaan, pitelin sille kenkää valmiina jalkaan sujautettavaksi ja sanoin "tomaatti". Lapsi katsoi mua silmät pyöreinä. Piti kai sanoa "ojennapa se jalka" tms, mutta sillä kertaa ei mennyt edes lähellekään. :DD

Hahaa! Samaistuttavaa :) Mulla tosin ei ole ADHD:ta, mutta perheessäni sitä on...mielenkiintoista! Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D reps

Vierailija
4/6 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
5/6 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulvatonta huoh

Vierailija
6/6 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy tuota kun jännitän pahasti sosiaalisissa tilanteissa. Saatan hermostuksissani möläyttää ajatuksiani ääneen, vaikkei pitäisi. Esim. kesken työpalaverin möläyttää "ei vitsi mä oon nolo kuolen" tai "mä en kestä mä haluan vaan lähteä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä