Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset tuijottaa minua ja nauraa

Vierailija
12.07.2020 |

Haluan muualle nii. Loppuu tää kiusaaminen. Tuijotus on eleellistä kiusaamista.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavaa.

Vierailija
2/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana saattaa tulla sellainen tunne, jos on ahdistunut. Ajattele niin, että ne katsoo ohi, eikä sinua. Harvemmin ihmiset tuijottaa. Se tunne saattaa tulla siitä, jos on itsellä huono olo ja ahdistaa ja sitten liittää ne katseetkin negatiivisesti itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks sitte aina joku alkaa heti nauraa kovaa ääneen ku meen ohi

Vierailija
4/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaako myös sormella ja supattaa keskenään?

Vierailija
5/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua vai konekiväärinaurua?

Vierailija
6/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut ihmiset niin tekevätkin. Minulle myös. Nuorempana ajattelin että vika on minussa ja hävetti, mutta nykyisin ajattelen vain, että hankkikoot elämän. Siis miettikää oikeasti - kuinka järjenköyhä pitää ihmisen olla, että toljottaa muita ja naureskelee ääneen?

Vierailija
7/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miks sitte aina joku alkaa heti nauraa kovaa ääneen ku meen ohi

Ihmiset ovat iloisia ja ne nauravat omille jutuilleen, luota minuun. Jos ne nauraisi jollekin ihmiselle, se olisi todella huonoa käytöstä. Joskus on ystäväporukassa kiva naureskella yhdessä omille hölmöille kommelluksille, mutta se on kivaa yhdessä niin ettei ketään pilkata ja naureta pilkatakseen.

Sinulla on varmaan nyt joku ahdistus ja siksi ajattelet heidän nauravan sinulle. Tuskin nauravat. Se saattaa tuntua siltä, jos on itsellä joku haaste ja on ehkä hieman allapäin.

Vierailija
8/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAHA:DDDD

Vierailija
9/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo se on nauraa ku on tahalleen suljettu ulos porukasta. Ei onnistunut ammatin hankkiminenkaan ku aina joudun kiusaamisen kohteeks ihan aina.

Vierailija
10/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joko katson alta kulmien ja kohotan päätäni kävellen ylimielisesti ohi.

TAI

Otan hullun ilmeen ja rupean nauramaan hampaat näkyen samalla lähestyen nauravaa porukkaa. En puhu mitään, jos sanovat jotain.

Vierailija
11/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin alamaiset tuijottaa.

Zinccis

Asentoo - ylös - alas -  - ylös - alas - - ylös - alas - - ylös - alas - - ylös - alas - - ylös - alas - - ylös - alas - - ylös - alas - - ylös - alas - - ylös - alas - - ylös - alas - - ylös - alas - - ylös - alas -  HO P HOPI HOPP!!

Zinc

Vierailija
12/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä väliä olen koko ikäni ollu se kenestä ei pidetä koskaan. Saatana yksin kokoajan ja kiusataan vaan entistä enemmän. Kun on niin outo ja ruma lihava.

Vierailija
13/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä vainoharhaisuuden määrää.

Vierailija
14/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laihana myös syrjittiin. Joku on pilannu mun maineen ja ihmiset puhuu musta ettei mun kanssa kannata olla. Se siitä kaikki uskoo yhtä joka ton sanoo. Olen tyhmä ja nolo ettei mua oteta mihkään mukaan.

Vierailija
15/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä vainoharhaisuuden määrää.

Ei se ole aina pelkkää vainoharhaa, kyllä tuolla liikuskelee oikeasti kaikenikäisiä idioottiporukoita jotka naureskelee muille ihmisille.

Vierailija
16/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myös huudeltu ja tönitty ojaan pahimpana kiusaamisaikana. Yhdessäkin ammattikoulussa jätettiin ulos porukasta ja oltiin ns leirillä niin minun piti nukkua täysin yksin yhdessä vanhassa talossa kun muut luokkalaiset nukkuivat vierekkäin sisällä isännän talossa.

Epäilen paniikkikohtausten tulevan näiden traumojen takia.

Vierailija
17/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tuijottaa ap:ta*

Vierailija
18/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo ojaan töniminen tapahtui ala asteella. En päässyt ylös sieltä ojasta kun kiusaaja heitti kaikki koulutavarat saveen ja likaan ja polki alaspäin kokoajan. Kännykkä meni rikki myös. Että näin ei ihme että pelkään ihmisiä.

Vierailija
19/19 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut pikkupaikkakunnalla ja olet leimattu ja kiusattu, niin tätä tapahtuu alinomaan. Kokemusta on. Ei se ole mitään vainoharhaisuutta, kun sun nimi saatetaan sanoa ääneen ja heti kun katseet luodaan suhun päin, alkaa räkänauru ja sormella osoittelu. Ei tarvitse olla rakettitieteilijä hoksatakseen mistä on kysymys. Silmätikuksi voi joutua ihan vaikka siksi, että näyttää hieman tavallisuudesta poikkeavalta ja on ujo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi