Kotirouva Lontoon tyyli
Miksi, oi miksi! Aikuinen nainen laittaa jalkaansa pari nroa liian pienet sandaalit ja vesirajamekon!
Mekko on todella kaunis ja sen sisällä mitä todennäköisemmin spanxit tai ainakin jotakin muuta tosi kohottavaa ja litistävää sillä edellisen postauksen rantakuva kertoo ettei enää olla kovin kiinteässä kunnossa (hyvässä kunnossa silti, tosi hyvässä kahden lapsen jälkeen) mutta mekko loppuu kesken eivätkä sääret ehkä ole kaikkein edustavimmillaan enää! Huomasin että muilla juhlijoilla oli mekon pituutta himppasen enempi vaikka kroppa olisi jopa antanut myöten tuohon Marian pukemaan mekkoon. Hiuksetkin olivat laittamattoman näköiset vaikka ilmeisesti lainetta niihin oli kehitelty.
Milloin suomalainen nainen oppii hankkimaan oikean kokoiset kengät ja itselleen ja omalle kropalle sopivan juhlavaatteen???? Tässäkin kyse on häistä jolloin oman revohkan estoton esittely on mautonta (ajatelkaapa kuinka korkealle tuo mekko leveillä lanteilla ja reisillä nousee kun istahtaa alas :(
Kommentit (37)
Mun mielestä hänellä on älyttömän timmi kroppa siihen nähden, että on juuri saanut kaksi lasta. Omani on yhden lapsen jäljiltä aivan järkyttävä. En jaksa kuntoilla. Etenkään päivittäin. Kotirouvan tyylissä mua kuitenkin tökkii liian pienet vaatteet. Kaikki nuolee pintaa. Hiukan väljemmät asut sopivat mielestäni hänelle tosi hyvin.
Kyllä on taas kateelliset vauhdissa. Hyvää kesää kaikille! Niin plösöille kuin sutjakoillekin!
Vai kateelliset:)
Kotirouva tarvitsisi jonkunlaisen stylistin itselleen ja todellakin vähän isomman kokoisia vaatteita ja kenkiä. En todellakaan ole kateellinen liian tiukoista vaatteista tai varpaita yli äyräiden pursuavista kengistä. Hän on sikäli tyypillinen nainen että tykkää ahtautua liian pieniin vaatteisiin ja kenkiin. Vaikkeivät hänen ystävänsä ole erityisiä tyylitaitureita niin joka kuvassa he onnistuvat näyttämään siistimmiltä ja tyylikkaämmiltä. Maria on kuin joku Cicciolina roikkumassa sitten heidän niskoissaan. Eli hieman suttuisen ja rahvaanomaisen oloisena.
Anteeks mutta sellainen kuva hänestä blogissa tulee:(
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 08:05"]
Marian ristiretki sensurointiin jatkuu. :-D
Ehdin nähdä ketjun jossa oli suoraan kopioitu viime vuodelta kysymys mitä Ranskan asunnolla tehdään kun eivät ole siellä ja Maria ei siinäkään kertonut vuokraamisesta.
Eihän siinä mitään häpeämistä pitäisi olla? Ellei sitten se ettei istu totuudesta poikkeavin värein blogissa maalaamaansa kuvaan omasta elämästään.
[/quote]
Onhan siinä suuri ero onko huvila aina halutessa käytössä vai vain silloin kun joku muu ei sitä käytä. Maria haluaa blogissaan antaa kuvan että rahaa on kuin roskaa ja roska ei lopu koskaan. Ikäväksi hänen kohdallaan täytyy sanoa ettá pikku jutut siellä täällä paljastavat ettei se asia ihan noin olekaan.
On bloggareita jotka ovat fiksuja, heidän aihepiirinsä on hyvin rajattu tai mahdollisten henkilökohtaisten asioiden esittely on johdonmukaista eiká ollenkaan sensaationhaluista. Kotirouva on ihan omalla persoonallaan saanut aikaiseksi sen että lukijat ovat ovat alkaneet puolustautua ylimielisyyttä sekä lukemiaan epäjohdonmukaisuuksia vastaan. Raaka fakta on että kotirouva ei anna itsestään miellyttävää saati ystävällistä kuvaa eikä sitten pysty sitä elämän glamouria esittelemään vastapainoksi vähemmän glamourille luonteelleen. Lukijoilla on oikeus omiin mielipiteisiinsä. jos olisin kotirouva niin miettisin tarkkaan mitä täällä hänestä kirjoitetaan ja ottaisin opikseni.
Mitä ihmettä te oikein löpisette??
Luonnonkaunis nainen, joka pärjää vähillä meikeillä ja vaatteillakin. Ei ole syytä peitellä mitään erityisesti, ja ihan hyvä makukin hällä näyttää olevan. Itse olen 31-vuotias kotiäiti, myöskin miehen perässä ulkomailla, ja tuolla lailla sitä nyt tavataan "täälläpäin" pukeutua. Nanson trikootunikan kun tällä päälleen vetäisisi, niin yöpuvuksi luulisivat - ei sillä, mukavinhan se päällä olisi, mutta täällä naiset eivät ole yhtä mukavuudenhaluisia kuin Suomessa. Ja itsekin tykkään julkisilla paikoilla käyttää korkkareita, normi lyhytjalkainen suomalainen kun olen. Ruokkisitte mieluummin sitä positiivisuutta itsessänne, tuosta negatiivisuudesta kärsitte oikeasti eniten itse te ja läheisenne.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 10:23"]
Mitä ihmettä te oikein löpisette??
Luonnonkaunis nainen, joka pärjää vähillä meikeillä ja vaatteillakin. Ei ole syytä peitellä mitään erityisesti, ja ihan hyvä makukin hällä näyttää olevan. Itse olen 31-vuotias kotiäiti, myöskin miehen perässä ulkomailla, ja tuolla lailla sitä nyt tavataan "täälläpäin" pukeutua. Nanson trikootunikan kun tällä päälleen vetäisisi, niin yöpuvuksi luulisivat - ei sillä, mukavinhan se päällä olisi, mutta täällä naiset eivät ole yhtä mukavuudenhaluisia kuin Suomessa. Ja itsekin tykkään julkisilla paikoilla käyttää korkkareita, normi lyhytjalkainen suomalainen kun olen. Ruokkisitte mieluummin sitä positiivisuutta itsessänne, tuosta negatiivisuudesta kärsitte oikeasti eniten itse te ja läheisenne.
[/quote]
Minäkin asun ulkomailla ulkomaalaisen aviomieheni kanssa eikä täällä tai muissakaan maissa ole ollut tapana pukeutua liian pieniin kenkiin tai vaatteisiin. Enpä ole Helsingissäkään nähnyt ikäisteni, reippaasti yli kolmekymppisten pukeutuvan runsain mitoin Nansoon. Kyllä sinnekin ovat farkut ja pitkät housut rantautuneet aikaa sitten. Ja paiatpuserot.
Mitä luonnonkauneuteen tulee niin melkoisessa tällingissä Maria esittäytyy blogissaan ja on sanonut ettei hän ihmisten ilmoille lähde ilman meikkejä. Meikistä mulla ei ole pahaa sanottavaa, meikkaa tosi hyvin. Muu tyyli on suoraan hanurista. Kivoja vaatteita ja kenkiä. Kotirouvan pitäisi nyt löytää oma tyyli.
Mulle tuli tuosta tavaroiden myynnistä mieleen että monet naiset jotka ovat suhteessa rikkaampaan mieheen mutta eivät itse ansaitse mitään tai hyvin vähän, tekevät tuota. Seurustelun alkuvuosina kun itse on vielä töissä mutta mies maksaa asumiset niin sitä omaa ansaittua rahaa tuhlataan just kenkiin, laukkuihin etc. kun kuvitellaan että nyt eletään laadukkaasti rikkaina. Raskaana ollessa saadaan vähän extraa mieheltä ja ollaan ehkä vähän töissäkin. Raskauksien jälkeen totuus paljastuu sillä varakkaatkaan miehet eivät noin vain ostele samaan tahtiin luksusvaatteita tai tuotteita naiselle kuin mitä tämä on itse osteskellut omasta palkastaan josta ei elämisen kuluja ole tarvinnut laskea miehen niitä maksaessa.
Yhtäkkiä ollaankin tilanteessa että miehen korttia voi käyttää ruokaostoksiin ja lasten tarpeisiin sekä vaatteisiin mutta ei omiin vaateostoksiin. Tai voi joskus ja mies huomauttaa siitä hetimiten. Miehet todellakin seuraavat tilitapahtumia jos toisella on sinne käyttöoikeus. Kaikki normaalista arjesta poikkeava sovitaan erikseen. Sitten on pakko tehdä jostakin rahaa ja se onnistuu omia aarteita myymällä. Mä olen nähnyt tätä touhua kahden sukupolven verran ja tämän Marian touhut ja jutut viittaavat just tälläiseen käyttäytymiseen.
MIkä tyyli?
Ja todellakin so what mitä päällensä laittaa. Narsismi ei näköjään katso peiliin.
Kyllähän M on edelleenkin upea nainen, mutta minuakaan nämä viime aikojen postaukset eivät ole juuri säväyttäneet. Tyyli on jotenkin muuttunut tai jotain... kyllä M on edelleen pirteä ja herttainen, mutta en enää oikein kiinnostu.
Eniten kiinnostaisi nähdä jotain M:n uudesta kodista, mutta niukanlaisesti on sieltä tullut viestejä.
MIstä hänen rantakuntonsa päättelit? Olkapäistä?
No ainakin kuvassa bikinien yläosa on oudosti tyhjää täynnä, vaikka rouvalla silikonit onkin.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 16:12"]
No ainakin kuvassa bikinien yläosa on oudosti tyhjää täynnä, vaikka rouvalla silikonit onkin.
[/quote]
No eikös se kerro alkaisesta rasva%sta?
[/quote]
No eikös se kerro matalasta rasva%sta?
[/quote]
Ai mitkä hemmetin silikonit? :D AV taas vauhdissa! :D
[/quote]
Onko sillä oikeesti silarit?
[/quote]
Aika alas on tosiaan valahtaneet, ei ole auttanut ainakaan imettämättömyys, samalla huomaa että rintojen alapuolinen iho roikkuu. Ilmeisesti huonon ruokavalion ja nopean laihduttamisen takia. Reidet eivät myöskään ole ihan vesirajamekon kestävät. Ihan sellaisessa hyvässä normaalikunnossa .
Ennenkuin joku ottaa tästä arvostelusta nokkiinsa niin Kotirouva on aika paljon kertoillut treenamisesta ja ruokailuistaan joten on aika normaalia että lukijat katsovat suurennuslasin läpi että millaiset tulokset hän on saavuttanut.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 16:30"]
[/quote]
No eikös se kerro matalasta rasva%sta?
[/quote]
No reidet eivät ainakaan näytä kärsivän rasvan puutteesta, Iho joka on menettänyt kimmoisuutensa näyttää tuollaiselta. Ruokavalio on tainnut olla poskellaan, ja alkoholi on ihon pahin vihollinen. Sitähän postauksien perusteella Kotirouvalla kuluu melko paljon.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 16:39"]
[/quote]
[/quote]
kuvitteletko oikeasti että suht hoikassa varressa kasvaa symmetrisen pyöreät isot pallot luonnostaan? :D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 16:39"]
[/quote]
[/quote]
kuvitteletko oikeasti että suht hoikassa varressa kasvaa symmetrisen pyöreät isot pallot luonnostaan? :D
[/quote]
Mistähän sä ostat rintaliivisi, jos sulle ainoa vaihtoehto tuohon on silarit? :D
Ei noista kyllä palloja saa millään, tai saa kun on kunnon tukisysteemit vaatteiden alla. bikinien kanssa on vaikeampi saada palloja aikaan kun normaalisti roikkuvat kainalossa. Rohkea oli kun pisti noin paljastavan kuvan. Luulin asukuvien ja kovien treenihehkutusten perusteella että hänellä on kroppa kunnossa mutta ei se kyllä erotu millään tavalla ihan tavallisista tuon ikäisistä normaalipainoisista naisista. Mahtoiko olla treeni ja ruokavalio ihan vaan sananhelinää.
Marian ristiretki sensurointiin jatkuu. :-D
Ehdin nähdä ketjun jossa oli suoraan kopioitu viime vuodelta kysymys mitä Ranskan asunnolla tehdään kun eivät ole siellä ja Maria ei siinäkään kertonut vuokraamisesta.
Eihän siinä mitään häpeämistä pitäisi olla? Ellei sitten se ettei istu totuudesta poikkeavin värein blogissa maalaamaansa kuvaan omasta elämästään.