Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ei tippaakaan liikuta noi rahankeräysmainokset?

Vierailija
12.07.2020 |

Itseäni lähinnä ärsyttää. Korona on tehnyt sen, että joka toinen tv-mainos on kerjäämistä. Pikku Pumbawamba Afrikassa kuolee nälkään, anna rahaa. En. Mitäs Pumban vanhemmat väänsivät lisää pentuja jos on nälänhätä.
Sama toi "Anna lapselle lounas". En, vanhemmat hankkikoon sen lapselleen. Ei ennenkään mitään lounaita kesälomalla tarjottu.
Koko ajan pitäisi lahjoittaa jotain, kenelläkään ei ole mikään hyvin. Ja siis itsekin olen joutunut ruokajonossa käymään, mutten siltikään kitise lahjoituksia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suorastaan vtuttaa. Jos se avustus menisi noille nälkäisille, varmasti avustaisin...mutta kun sen nappaa ihan muut tahot.

Ei montaa lanttia köyhät saa.

Vierailija
2/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua suorastaan vtuttaa. Jos se avustus menisi noille nälkäisille, varmasti avustaisin...mutta kun sen nappaa ihan muut tahot.

Tämä. Ennemmin antaisin ruokakassin sitä oikeasti tarvitsevalle ihan itse. Avustusjärjestöihin en luota.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myös ihan nämä suomalaiset muusikot kerjäämässä rahaa. Ovat ainakin minua varakkaampia ja meillä oli koronalomautuksia, joten ei, en aio tukea teidän hulppeeta elämää, vähentäkää menoja jos tulot loppui, muuttakaa pienempään, ihan sama.

Vierailija
4/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liikuttaahan sua.

Vierailija
5/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ennemmin antaisin ruokakassin sitä oikeasti tarvitsevalle ihan itse. Avustusjärjestöihin en luota.

Ap

Samaa mieltä.

Myös Kelan tuet tulisi saada ruoka- ja palveluseteleinä eikä rahana. Asiaa kannattaisi kehitellä.

Vierailija
6/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten ne saakin noista mainoksista noin rasittavia. Kaikki auttamishalut kaikkoaa välittömästi kun kuvataan jotain surullisia lapsukaisia siirappisen musiikin vonkuessa taustalla. "Auta. Yhdessä kestämme. Rakkaus" ja nönnönnöö.

Vierailija
7/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää myös ihan nämä suomalaiset muusikot kerjäämässä rahaa. Ovat ainakin minua varakkaampia ja meillä oli koronalomautuksia, joten ei, en aio tukea teidän hulppeeta elämää, vähentäkää menoja jos tulot loppui, muuttakaa pienempään, ihan sama.

Etkö sä anna sen soida?

Vierailija
8/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee siinä lääkärit ilman rajoja mainoksessa, kun lääkärillä on kasvomaski ja se yskii hihaansa. Mahtaa olla puhdas maski. 

Vierailija
9/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samaa mieltä.

Myös Kelan tuet tulisi saada ruoka- ja palveluseteleinä eikä rahana. Asiaa kannattaisi kehitellä.

Kannatan.

Vierailija
10/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kuukaudessa veroja n. 4000 € ja katson, että tämä summa saa riittää ihmisten avustamiseksi. Teen töitä usein niska limassa ja katselen uutisista, kun maahan halutaan tuoda kouluttamattomia kotonamakaajia kun meillä ei riitä helppoja töitä kaikille työhaluisillekaan.

Eläinsuojelujärjestöt ovat niitä, jotka eivät avustuksia kerjää kalliilla kampanjoilla ja kotieläimet ovat niitä, joilla on ihmisiä huomattavasti vähemmän mahdollisuuksia vaikuttaa elämäänsä.

Kannattaisin systeemiä, jossa jokainen veroja maksava saisi itse valita kohteet, joita hänen veropotillaan rahoitettaisiin. Saattaisi ohjata yhteiskunta suuntaan, jossa jokainen oikeasti kokee voivansa vaikuttaa.

Vierailija
11/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin rahaa, jos sillä voisi maksaa kierukan tai ehkäisykapselin kehitysmaan naiselle. Tai vaikka paketin, jossa tyttö pääsisi kouluun ja sitoutuisi hankkimaan lapsia vasta 28 vuotiaana.

Anteeksi nyt vaan, mutta miehiin en luota.

Taudit on toinen juttu, kunhan ensin hoidettaisiin asiat niin päin, että vanhemmat huolehtii lapsistaan eikä päinvastoin.

Anteeksi. Mutta kun omassa elämässäkin on ollut se aikakausi, että piti miettiä mistä lapsille ruokaa ja kattokin piti pitää pään päällä.

Työttömänä olen ollut max 2vko kerrallaan ja lapset on päässeet jo opintoihin kiinni, taloustilannekin vähän vakiintunut.

Vierailija
12/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin auttaa antamallani aikaani esimerkiksi vapaaehtoistyössä, mutta pankkitilini sisällön tarvitsen kyllä itseäni varten.

Vierailija
13/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ja v***ttaa noi mainokset. Meidän rahoja syydetään sinne jo miljardeja vuodessa ja syydetty vuosikymmeniä! On se s@@tana jossei se riitä, tässä ei itelläkään ole varaa mihinkään, vaikka raataa niska limassa töitä.

Vierailija
14/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samaa mieltä.

No tätä en kannata. Niitä palveluseteleitä pitäisi sitten olla kaikkeen, esim. puhelinlasku, matkakortin lataus, eläinlääkäri, harrastukset, kahvilassa käynti. Työtönkin on ihminen. Jännä muuten ettei työttömille kerjätä rahaa televisiossa. Voisin antaakin, ennemmin kuin vaikkapa muusikoille.

Ap

Vierailija
15/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei heru penniäkään ja kanava vaihtuu heti kerjäysmainoksen näkyessä. Etenkään ei innosta antaa rahaa muusikoille koska miksi haluaisin pelastaa jotain L. Tähkä- tyyppistä p askaa?

Vierailija
16/16 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka tarvitsisivat kipeimmiten apua niin ne ei sitä apua saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan