Olen valmistunut tradenomiksi viisi vuotta sitten
Opinnot kiinnostaisivat jälleen ja olen jotakin kursseja avoimessa jo tehnyt. Kannattaisiko mun nyt hakea maisteriohjelmaan vai avoimen väylähaulla kandiohjelmaan?
Kommentit (9)
Maisteriohjelmaan tietenkin. Siinä pitää yleensä tehdä jokunen opintopiste (30?) pohjalle, että tulee yliopiston työskentelymetodit tutuiksi AMK:n jälkeen. Kuuluu yleensä pakettiin.
Mihin maisterikoulutukseen olet ajatellut hakea? Johonkin ammattikorkean omaan?
Vierailija kirjoitti:
Maisteriohjelmaan tietenkin. Siinä pitää yleensä tehdä jokunen opintopiste (30?) pohjalle, että tulee yliopiston työskentelymetodit tutuiksi AMK:n jälkeen. Kuuluu yleensä pakettiin.
Noitten avoimen kurssien keskiarvon pitää olla lähellä vitosta että on edes mitään mahdollisuuksia päästä.
Naurattaa tällaiset wanna be-maisterit.
Vierailija kirjoitti:
Mihin maisterikoulutukseen olet ajatellut hakea? Johonkin ammattikorkean omaan?
Ihan yliopistoon olen ajatellut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noitten avoimen kurssien keskiarvon pitää olla lähellä vitosta että on edes mitään mahdollisuuksia päästä.
Onko näin? Tietääkö kukaan?
Mitäpä jos lukisit ihan sieltä yliopiston omilta kotisivuilta? Saat vastauksen paljon nopeammin ja luotettavammin. Onnistuu helposti. Anna palaa!
Up