Seksiä autossa?
Miksi ajatus kiihottaa? Haluaisin kokea jollain metsätiellä automme takapenkit oikein kunnolla!
Onko jollain kokemuksia asiasta? Missä asennoissa? Häiritsikö kukaan?
Kommentit (16)
Tapahtui isossa volvossa keväällä 2011: Kävin huoltsikalla ja näin siellä seksikkään näköisen exäni. Juttelimme jotain ja hän tuli autooni jatkamaan juttelua. Exällä meni silloisen miehensä kanssa huonosti ja mm. siitä juteltiin.
Lähdin ajelemaan ja päädin meren rannalle jatkamaan juttelua. Jotenkin se tilanne eteni halauksiin, kosketteluun ja suudelmiin.
Aiemminkin olimme harrastaneet seksiä autossa ja kynnys siihen oli tälläkin kertaa varsin matala. Siirsin etupenkkiä taakse, laskin selkänojan ja kierähdin exäni päälle. Siinä mahtuu olemaan ihan suorana. Lisäksi jalkatilaan mahtuu laskeutumaan polvilleen. Kumpikin repi toisiltaan vaatteita pois ja siinä etupenkillä sitten pantiin (suurimmat paineet pois). Eritteet mustalla nahkapenkillä eivät haittaa koska ne voi helposti pyyhkiä pois.
Autoseksissä ikkunat menevät helposti hikeen joten näkösuoja tulee nopeasti. Muutama tyyny ja pyyhkeitä ym on hyvä varata autoseksiin.
Naapurin vesan (nimi muutettu) antoi minulle oikein kunnola kyytiä hänen uudessa mersussa eilen oi että se teki eetvarttia kuin oma mies ei enää minua halua kuin minulle on kertynyt lisä kiloja vuosien varrella ;)
Salasuhteen ainoa paikka pikaisiin :) Takapenkki on suosikki mutta etupenkilläkin onnistuu, selkänoja alas ja penkki taakse. Suihinotto sujuu ja päällekkäin mahtuu hyvin.
Viileällä menee tosiaan ikkunat huuruun mutta kesällä ei...silloin on jopa avattava ikkunoita, muuten saa lämpöhalvauksen..
Olin päällä miehen sylissä kasvotusten takapenkillä. Hänen automallissaan oli luultavasti poikkeuksellisen hyvin korkeutta, koska pää ei osunut kattoon. Kesäillassa tuli kuuma ja hän joutui käyttämään tahranpoistoainetta jälkipyykkiin. Kaunis muisto :)
Kerran on tullut nussittua autosa. Toista kertaa en nussi ihan helposti. Mentiin santamontulle nussiin ja jätin auton pahaa aavistamatta montulle johtavan tien yläpäähän. Sitten alettiin nussiin. Auto hytkyi tahdin kiihtyessä ja viimein lähti alamäkeen kohti montun pohjaa oikaisten mutkat suoriksi ja eikun montun reunan yli.
Etuhampaat katkesi, vaihdekeppi meni perseeseen, kortonkin hajosi, lyyli tuli tiineeksi ja auto meni paskaksi.
Paljon tuota tuli tehtyä etenkin nuorempana. Enää siitä ei vaan jaksa niin paljon innostua. Monia asiaan liittyviä juttuja voisi tässä käydä läpi. En nyt kuitenkaan siihen lähde, vaan vinkkaan hyvän vinkkejä seksin harrastamiseen autossa -artikkelin. Toki ihan itse kokeilemalla tätäkin asiaa parhaiten oppii.
Vierailija kirjoitti:
Salasuhteen ainoa paikka pikaisiin :) Takapenkki on suosikki mutta etupenkilläkin onnistuu, selkänoja alas ja penkki taakse. Suihinotto sujuu ja päällekkäin mahtuu hyvin.
Viileällä menee tosiaan ikkunat huuruun mutta kesällä ei...silloin on jopa avattava ikkunoita, muuten saa lämpöhalvauksen..
Luusereilla on salasuhteita
Tästä on kymmeniä vuosia aikaa kun pantiin kuplavolkkarissa. Hiekkamontulla tämäkin tapahtui, narttu oli repsikan penkillä jalat levällään tuulilasissa. minä rynkytin menemään, sitten rupesi kuulumaan kopinaa, luulin että joku koputtelee ikkunoita. Kuinka ollakkaan narttu olikin potkaissut tuulilasin ulos. En antanut asian häiritä vaan jatkoin rynkytystä, piti laittaa nartun suuhun alkkarit kun se rupesi huutamaan. Sitten sain minäkin annoin lastin vittuun joka oli virhe, sieltähän valui spermani penkille. Silloin oli kesäilta laitoin nartun perseenalle teepaitani. Olen kaiholla ajatellut asiaa, ja tuuriahan myös kävi, tuulilasi ei mennyt rikki vaikka maahan putosikin. Nyt tällä naisella on kaksi täysikäisiä poikaa, veikkaisimpa että toinen on minun.
Nain alaistani naista 50v mä jo 60v hänen työpöydällään hän oli ihastunut minuun.. Oli ottanut housut jo pois oli kiva panna kun irstaasti pillua tarjosi. Tosin nain sitä metsässä kotona takan eissä sai ja ulisi.. Kaikki loppuu aikanaan niin Tääkin äitylin kiima
Annoin pomolle autossa mieheni pesi sit kuskin penkin kin rakastajalta valui
Siihen sperma.. Olin mieheni luvalla
Muistatteko ensimmäisen Jaltan? Sellainen oravan näköinen fiat 600 kopio. Työkaveri kertoi panneensa sellaisessa. Sanoimme työpaikan kahvipöydässä että mitäs ihmettä tossa on. Siinähän on kaatuvat penkit.
tähän kaveri: mitä onks siinä
kaatuvat penkit?🤪
Mulla oli taannoin pikkubussi, Ford Thames Freighter. Brittiluomus. Paneskeltiin kalliolla nykyisen itä pasilan paikalla. Oli talvi ja kylmä. Kone käynnissä että olis edes vähän lämpöä.
Sessio taisi hiukan venähtää ja äkkiä moottorista kuului pelottava naputtava ääni. Öljy oli loppunut ja kiertokangen laakeri leikannut kiinni. Ikimuistoinen pano!🥴
Pari viikkoa sitten tapasin uutta tytsyä ja alunperin ei ollut tarkoitus edes panna sinä iltana. Sitten kun ei ollut enää aikaa hankkiutua mihinkään hotlaan tms. mieli muuttui ja ajoimme parkkiin rautatieasemalle, josta junani oli puolen tunnin päästä lähdössä. Tummat lasit joka puolella, niin ettei sinne illalla sisään näe. GLC:stä takapenkit nurin niin sinne tuli hyvä tasainen takatila, tytsyltä housut pois ja paitaa ylös ja hommiin lähärissä. Saattoihan se auto vähän heilua, mutta tukevaa tekoa kaikkiaan. Isotissinen kiimassa oleva tytsy vaikeroi ja hullaantui vaikka häntä ensin kovasti huoletti että joku näkee.. Tulin sitten niin, että vedin ulos ja lennätin spermat mahan päälle, lenti sitten vaatteille astikin, mistä ei kyllä tykännyt kun vaatteet sotkeutui ..haha. Ihan hyvin toimi se takatila.
Mukava piristys automatkoilla. Jos ei ole tavaraa kyydissä, niin farmarissa saa takapenkit kippaamalla oikein hyvin tilaa.
Toki naisen ollessa päällä ihan takapenkkikin riittää mainiosti.
Onnistuu oikein hyvin kun on vähän luova :) Etupenkit kokonaan eteen niin jää takapenkille tilaa.
Asennoista parhain on nainen alla ja mies päällä. Jalkoja saa väännettyä miten tykkää... Jos on syrjäisempi paikka niin takaovi auki ja mies ulos seisomaan. Nainen kontallaan penkin reunalla ja takaapäin. Kaikki mitä voi on kokeiltu...
Pari lenkkeilijää on bongattu joista toinen myös meidät mutta hymyillen jatkoi matkaa. Onneksi on tummennetut takalasit :D
Kiihottavaa ja ihanaa. Sotkun minimoimiseksi penkin alla voisi olla vaikka viltti...