missä asennossa helpoiten?
Missä asennossa teidän mies laukeaa helpoiten tai nopeimmin? Mun mies ei voi olla kovin pitkään takana tai en voi ottaa suihin, sillä silloin "nalli palaa" aika nopsaan. Parhaiten se kestää jos mä olen päällä tai lusikassa. Voiko noita treenata jotenkin?
Kommentit (9)
Mä laukean nopeiten silloin, kun saan yhdynnän aikana suudella. Lähetyssaarnaaja on siis tosi paha asento. Hitaammin nainen päällä ja takaapäin naisen jalat harallaan, mutta jos saan kädet rinnoille niin sytytyslanka lyhenee.
m45+
Kuin myös lähetyssaarnaaja on kaikkein nopein. Siinä pääsee lähelle, saa suudella ja kosketella rintoja. Toisena tulee nainen päällä, koska siinäkin pääsen rintoihin käsiksi. Heikoin on takaapäin, koska jossain kohdassa mopo karkaa käsistä ja kaluni on hieman liian pitkä, koska olen satuttanut naistani muutaman kerran työntämällä liian syvälle, varsinkin lauetessa. Joten se on semmosta varomista ja siksi ei hyvä.
m33
Peniksen pienuudesta (normaalipituinen, mutta ohut) johtuen saan vain ja ainoastaan takaapäin. Muuten sutii tyhjää. Lähetyssaarnaajassa saa oikesti katsoa itse onko sisällä vai ei. Harmillinen tilanne.
Mulla on paksu kulli, onneksi. Tuntuu, että naiset arvostat paksuutta enemmän kuin pituutta ja terskakin mulla on iso. Itse laukean helpoiten takaapäin, jotenkin se perseen katselu kiihottaa niin. Itseasiassa krapulassa tämä on ainoa tapa, muuten voin höylätä vaikka tuntikausia, jolloin yleensä naiset anoo jo armoa. Että laukea nyt. Myös jos nainen on päällä, niin kestän vaikka kuinka kauan, nautin kun nainen nauttii ja laukeaa. Lopuksi nussin itsellenin orgasmin.
mulla ei oo vakituista suhdetta mutta, takaapäin mulla tulee kyllä aika nopeasti. en tiedä johtuuko siitä että ennen sitä on ollut pillun nuolenta, suihinotto ja normaali lähetyssaarnaaja tai sit nainen on ollut päällä. pystyn kyllä pidätteleen että nainen laukeaa ensin. mutta naisen orgasmin jälkeen tulen takuuvarmasti nopeasti, koska se kiihottaa niin paljon!
Laukean helpoiten lähetyssaarnaajassa. Tuo asento on helppo ja siinä saan itse määrätä tahdin. Siinä pystyn myös parhaiten kontrolloimaan naisen laukeamista ja panna eri kulmista yms. Tuossa asennossa voi myös suudella naista, näkee naisen kasvot, rinnat ja pillukin näyttää todella hyvältä kun naisen jalat on nostettuna ylös. Ainoastaan takaapäin saattaa näyttää paremmalta, mutta jos olen itse panemassa, niin katselukulma ei ole optimaalinen toisin kuin lähetyssaarnaajassa. Voi siis mennä naisen päälle, jolloin klitoris saa kontaktia ja välillä sitten nousta vahvemmin polvilleen, jolloin näkee naisen kokonaisuudessaan.
Seuraavaksi helpoin asento on nainen päällä joko kasvot tai selkä minua kohden. Kasvot minua kohden on ehkä kiihottavampi, koska näen naisen paremmin. Toisaalta selkä minua kohden pystyn paukuttamaan kovempaa ja samalla hyväillä rintoja ja klitorista. Tässä asennossa onkin helpoin laueta yhtäaikaa naisen kanssa, koska panon nopeutta on helppo säätää ja klitorista kiihottamalla voi säätää naisen laukeamista. Lähetyssaarnaajassa yleensä nainen laukeaa ensin, jolloin joudun mahdollisesti nopeuttamaan tahtia, jotta ehdin itse tulemaan yhtäaikaa. Jos minulla kestääkin hieman, niin nainen ehtii jo laueta.
Nussin 10h putkeen laukeamatta. Nainen on tyytyväinen ja liukkaria menee.
Vierailija kirjoitti:
Nussin 10h putkeen laukeamatta. Nainen on tyytyväinen ja liukkaria menee.
A) no niin varmaan
B) ei, ei se nainen ole tyytyväinen vaan vittuuntunut
Sama meillä. Itse tykkäisin ja tuntuu parhaalta takaapäin, mutta mies ei kestä tarpeeksi kauan:( Ei oikein huvita treenatakaan kovin usein, kun sitten jää itse ilman orgasmia. Päällä kestää kyllä pomppia aika kauan:) Hyvä niinkin.