Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluatte asua ok-taloissa?

Vierailija
15.05.2013 |

Olen itsekin asunut tyydyttävä- ja ok-kuntoisissa, mutta en ymmärrä miksi niin moni haikailee sellaista eikä kämppää, joka olisi erinomaisessa kunnossa tai uusi eikä mikää repsota.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta asua kerrostalossa melun takia, rivari voisi mennä, mutta siinäkin on naapuri liian lähellä.

Vierailija
2/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äläpä sitten ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 17:03"]

Olen itsekin asunut tyydyttävä- ja ok-kuntoisissa, mutta en ymmärrä miksi niin moni haikailee sellaista eikä kämppää, joka olisi erinomaisessa kunnossa tai uusi eikä mikää repsota.

[/quote]

Luultavasti siksi koska heidän asunnot ovat huonossa kunnossa ja kaikki olisi siihen parannusta.

Vierailija
4/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 17:04"]

Minua ei kiinnosta asua kerrostalossa melun takia, rivari voisi mennä, mutta siinäkin on naapuri liian lähellä.

[/quote]

häh? Miten liittyy ketjun aiheeseen. Tässä on puhe talojen/asuntojen kunnoista eikä asuntojen tyypeistä.

Vierailija
5/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa miten viheltäen yli näyttää avaus menneen.

Vierailija
6/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän hyvä on riittävän hyvä.

Vierailija
7/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 17:06"]

Upeaa miten viheltäen yli näyttää avaus menneen.

[/quote]

:D kovaa ja korkealta

Vierailija
8/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin talon joka oli ok. Mutta silti tehtiin remonttia isolla rahalla joa nyt se on ihan priima.

Kaikille ei riitä pelkkä ok.

Vierailija
9/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman rauhan takia. Ei tarvi joka asiasta neuvotella toisten osakkaiden kanssa, eikä maksella sellaisia kuluja jotka toiset ovat aiheuttaneet. Ei tarvi myöskään omia lapsia kokoajan hyssytellä että olkaa hiljaa ettei naapuri häiriinny. Me muutettiin juuri rivitalosta omakotitaloon, ja olemme todella kiitollisia että pääsimme naapureista eroon, sen verran monta kertaa vuosien varrella meni hermo niiden kanssa, ja nyt päästiin juuri pois kun vastike nousi reilusti.

Vierailija
10/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikko ei vastaa kysymystä?

Vierailija
11/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska haluan nikkaroida itse

Vierailija
12/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ok-talo,jos ei omakotitalo? Harvoin olen kuullut myynnissä olevista ok-talo-kerrostaloista.

Itse asun viime vuonna valmistuneessa ok-talo-omakotitalossa ja kivaa on, toivottavasti myös 20vuoden "mörskässäkin"

Vierailija
13/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ok-talo on ihan ok XD

Vierailija
14/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ok-talo riittää mulle.

Vierailija
15/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 17:54"]

yksi ok-talo riittää mulle.

[/quote]

Mutta entä jos se yksi olisi yksi erinomainen talo?

Vierailija
16/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 17:04"]

[/quote]

häh? Miten liittyy ketjun aiheeseen. Tässä on puhe talojen/asuntojen kunnoista eikä asuntojen tyypeistä.

[/quote]

Omakotitalo lyhennetään monesti ok-talo tai sitten okt. Mut itekin luulin, et oli omakotitaloasumisesta kyse, kun luin nopsaa :)

Vierailija
17/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua, monestakin syytä ja kyllä olen asunut pariinkin kertaan okt:ssa, mutta ymmärrän kyllä että makuja on monia. Monet haluavat enemmän tilaa ympärilleen (ts ei seinänaapureita), tykkäävät puuhailla pihalla jne. ja heille plussia on enemmän kuin miinuksia. Kukin tyylillään, kivahan se on että on erilaisia asumismuotoja mistä valita itselleen sopivin!

Vierailija
18/18 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 19:05"]

Mä en halua, monestakin syytä ja kyllä olen asunut pariinkin kertaan okt:ssa, mutta ymmärrän kyllä että makuja on monia. Monet haluavat enemmän tilaa ympärilleen (ts ei seinänaapureita), tykkäävät puuhailla pihalla jne. ja heille plussia on enemmän kuin miinuksia. Kukin tyylillään, kivahan se on että on erilaisia asumismuotoja mistä valita itselleen sopivin!

[/quote]

Lueppas avausviesti uusiksi, kirjoitit ihan eri aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi