Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat mokat mitä asiakas sanonut sinulle?

Asiakas on joskus oikeassa
12.07.2020 |

Mikä on pahinta mitä asiakas on sanonut sinulle asiakaspalvelija?
Itselläni w t- asiakas tiedusteli "vitt*iletko sä mulle?" kun ehdotin toista vaatekokoa. Ei, en vattuile asiakkaille kun yritän saada kaupan aikaiseksi..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana tehdä hyvää työtä, joten yleensä valitus on jostain aiheettomasta asiasta tyyliin tilasin omenan ja sain omenan mutta toivoin teidän alemmuuskompleksisten asiakaspalvelijoiden toimittavan siihen vielä päärynät päälle vaikka en tosin maksanut niistä.

Vierailija
2/4 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puhelinvaihteessa töissä. Eräs asiakas pyysi yhdistämään paikkaan, joka kuulosti vieraalta. Yritin kysellä häneltä lisätietoja, mutta hän vastasi mulle tyyliin "sunhan se pitäis tietää" ja sätti ilkeään sävyyn. Hetken päästä mulla välähti ja kysyin, oliko hän soittanut vaihteeseen numerotiedustelun yhdistämänä. Samassa kaupungissa oli kaksi (tavallaan) saman alan toimijaa, joiden nimen saattoi ehkä sekoittaa puhelimessa äänteellisen samankaltaisuuden takia. Kun hän vastasi kyllä, kysyin, oliko hänen pitänyt soittaa paikkaan X. Hän myönsi. Kerroin sitten, että tämä oli paikka Y. Mies meni aika hiljaiseksi. En muista, pyysikö anteeksi. Luulen, että seuraavaksi oli vuorossa sättiva puhelu numerotiedusteluun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas yritti ostaa hajuvesitesterin. Ajatus oli, että kun kerran se on jo puolivälissä, sen varmaan saa halvemmalla. Ei myyntiin.

Vierailija
4/4 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin aamupalalla oli vääriä muroja. Kolmea eri sorttia oli tarjolla, mutta ei rouvan mieluisia ja tämän takia ei kuulemma enää ikinä astu hotelliimme. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän