Mitä tehdä stalkkerille?
Joka on sekoittanut minut erääseen toiseen henkilöön ja vainoaa minua. Millä saa stalkkauksen loppumaan?
Kommentit (10)
Kirjoitin toiseen ketjuun rouvani ongelmasta.
Pölvästi ex-työkaveri stalkkaa.
Tulee mykkiä puheluita salatusta numerosta, tyyppi ajelee usein ohi kun hän on lenkillä(stalkkeri asuu toisella paikkakunnalla).
Tyyppi stalkkailee kyllä muitakin mm. ex työnantajiaan.
Sinänsä ei ole uhkaava heppu, vain idiootti.
Blokkaa sen numero ja someprofiilit ja tee omista someprofiileistasi yksityisiä. Älä vastaa tuntemattomiin numeroihin ja voit myös kertoa asiasta läheisillesi jos "ihailijasi" koittaa saada sinusta tietoa heidän kautta että tietävät varoa.
Vierailija kirjoitti:
Blokkaa sen numero ja someprofiilit ja tee omista someprofiileistasi yksityisiä. Älä vastaa tuntemattomiin numeroihin ja voit myös kertoa asiasta läheisillesi jos "ihailijasi" koittaa saada sinusta tietoa heidän kautta että tietävät varoa.
Noin olen tehnytkin. Tämä harhainen ihminen on nainen ja itse olen myös nainen.
Mulla oli työmatkoilla mies joka ilmestyi aina klo 7 joka aamu pyöräilemään eteeni kieppiä. Eli saattoi ajaa mun ohi 3 kertaa kyyläten. Lopulta aloin vältellä sitä. Olin jopa selkä siihen mieheen päin liikennevaloissa, odotin sairaalan pihassa piilossa kopin takana ja olin bussikopin takana, pidin hupun päässä. Lopulta ukkoa ei enää näkynyt niin usein ja sitten ei lainkaan. Välttele ja älä vastaa
Ainakin sille pitäisi tehdä selväksi että ei se henkilö johon sekoittaa mutta on todella vaikeaa kun se on sen henkilön kanssa ollut ehkä samassa koulussa tai jotain tai ollut ehkä tekemisissä niin se tietää tyypin mutta kun itse ei se joksi luulee niin vaikeaa kun tyyppi on tuntematon. Tämä on hankala tilanne kun itse oon samassa tilanteessa mutta on enemmän kuin yksi joihin sekoitetaan ja ne on ainakin Mari ja Miia.
Sinun on vain kadottava häneltä tai toivottava että jossain vaiheessa menettää mielenkiintonsa. Taustoja sen enempää tietämättä ehkä jopa joudut olemaan törkeä ja kylmä häntä kohtaan. Jos tilanne on paha niin someprofiilit, sähköpostit, puhelinnumero, ja pahimmassa tapauksessa jopa kotiosoite vaihtoon ja salaisiksi kaikki, ja vielä vaikka lähestymiskielto päälle.
Suosittelemani asiat ei vissiin ole laillisia ..
Zinc
Kehoitan kuitenkin ostamaan pesäpallomailan ..