Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset osaa olla ihan vaan itsekseen? Taas bussissa sellainen, joka huutaa tunnin putkeen ihan mitättömiä asioita

Vierailija
11.07.2020 |

Siis sellaista tajunnanvirtaa mitä voisi kuvitella puhuttavan, jos on jossain toisen kanssa eikä ole mitään muutakaan puhuttavaa.

Niin miksi sitten pitää puhelimessa tätä pälpättää? Ja miksi yksi tällainen on aina samassa bussissa/vaunussa? Ja miksi niin kovalla äänellä?

Ja ihmettelen, missä tilanteessa se vastapuoli on, että on aikaa pälpättää...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossahan on hyvää aikaa.

Vierailija
2/4 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Saksassa on junissa erikseen hiljaisia vaunuja, joissa turha pälpätys on kielletty. Tahtoo sellaiset Suomeenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hiljaiset suomalaiset muuttuu niin saakelin puheliaiksi saadessaan luurin korvalle?

Vierailija
4/4 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tänään junassa metrin päässä joku tyyppi jauhoi koko 1.5 h matkan yhtä ja samaa puhelua. Siinä vatvottiin niin omat kuin tuttavien ja perheen yksityisasiat, korvat punoittaen välillä kuuntelin. Aivan loputonta liibalaabaa. "Mä en kyl oo yhtää niinku mun sisarukset... nii... joo... tai siis niinku oommä vähä mut siis... joo, tota... sit niinku mun mutsi... nii... joo... ommeis tietty jotai samaa... ollaa kaikki vähä hullui... nii.. joo..."

aargh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän