Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita pariskuntia, jotka nauttivat erillään asumisesta?

Vierailija
11.07.2020 |

Kaipaan paljon omaa tilaa ja aikaa. Ilman sitä en innostu seksistä kenenkään kanssa, ja lopulta alkaa toisen naamakin tökkiä.

Tämän vuoksi emme asukaan yhdessä. Ja rakkaus- ja seksielämä kukoistaa. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asu yhdessä. Miehellä lapset jo aikuisia itsellä osa. Haluan asua keskustan tuntumassa, miehellä on oma talo maalla. Tarvin omaa tilaa ja varmaan myös mies. Näin on hyvä.

Vierailija
2/13 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Neljä vuotta yhdessä ja asutaan 60km päässä toisistamme. Vietetään kyllä paljon aikaa yhdessä, myös arkena koska miehellä on lyhyempi työmatka mun luota kuin kotoaan. Mutta kumpikaan ei halua muuttaa yhteen, koska molemmat kaipaamme säännöllisesti myös omaa aikaa, tilaa ja rauhaa.

Olemme tosin jo päälle 50v ja ns "toisella kierroksella" molemmat, joten se avio-/avoliitto ja perhe-elämä on jo koettu ja katsottu. Miehellä on yksi 17-vuotias poika, joka asuu pääasiassa äitinsä luona, mutta toki välillä myös miehen luona ja on ollut joskus myös minun luonani (työharjoittelu 2 vko ja isänsä kanssa välillä). Minulla on aikuinen tytär ja 2 lapsenlasta, jotka asuvat ulkomailla. Hekin ovat vierailleet mieheni kotona Suomessa käydessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin, hän ei niinkään.

Mutta näinhän se menee: miehelle on parempi asua yhdessä, naiselle parempi erillään. Olen sen verran itsekäs, tai voisiko sanoa miehekäs, että en koe siitä huonoa omatuntoa, että asumme  erillään vaikka hän ei siitä pidä. 

n51

Vierailija
4/13 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi pariskunta. Kuten ruokakunta -> pariskunta.

Zinc

FuckBuddy 

Vierailija
5/13 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta näinhän se menee: miehelle on parempi asua yhdessä, naiselle parempi erillään. Olen sen verran itsekäs, tai voisiko sanoa miehekäs, että en koe siitä huonoa omatuntoa, että asumme  erillään vaikka hän ei siitä pidä. 

n51

Miksi se olisi miehelle parempi? Itse ainakin nautin todella paljon erillään asumisesta, selvästi enemmän kuin tyttöystäväni.

Vierailija
6/13 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä 11 vuotta ja asutaan erillään. Mies olisi halukkaampi muuttamaan yhteen, mutta on tyytyväinen tähänkin tilanteeseen. Minä en halua asua koskaan kenenkään kanssa. Olemme noin nelikymppisiä.

Vierailija
7/13 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule riitaa tiski ja pyykkäysvuoroista tai lattioiden ja ikkunoiden pesusta, kun kumpikin hoitaa oman tonttinsa. Samalla saa viettää aikaa itsekseen, jos sitä kaipaa ja harrastaa omia harrastuksia, joita kumppani ei välttämättä omassa kodissaan sietäisi. Ideaali tilanne.

Vierailija
8/13 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n51

Miksi se olisi miehelle parempi? Itse ainakin nautin todella paljon erillään asumisesta, selvästi enemmän kuin tyttöystäväni.

Totta kai näissä on yksilöllisiä eroja. Mutta miehet on ne jotka enemmän haluaa suhteeseen ja varsinkin asumaan yhdessä. Kai se liittyy siihen, että ajattelevat pääsevänsä naisen hoivattavaksi kuin ennen lapsena. Ehkä miehet on vaan enemmän riippuvaisia porukasta, ja naiset itsenäisempiä.

Ehkä me naisetkin haluttaisiin lähisuhteeseen jos saataisiin samat edut kuin yleensä miehet saa.

Aviomiehethän elää pidempään kuin sinkut, ja ovat muutenkin onnellisempia. Miehet tarvii naista aika paljon. Ei siinä mitään, ihan inhimillistähän se on.

n51

Vierailija
9/13 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n51

Mutta miehet on ne jotka enemmän haluaa suhteeseen ja varsinkin asumaan yhdessä. Kai se liittyy siihen, että ajattelevat pääsevänsä naisen hoivattavaksi kuin ennen lapsena. Ehkä miehet on vaan enemmän riippuvaisia porukasta, ja naiset itsenäisempiä.

Saisiko lähdettä näille yleistyksille?

Vierailija
10/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä yhdessä asumisesta olisi, muuten kuin vuokrassa säästäminen?

Vierailija
11/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan erillään noin 10 km päässä toisistamme. Paljon ollaan yhdessä, enemmän minun luona. Ollaan myös toisella kierroksella ja en tunne mitään tarvetta muuttaa yhteen. Mies on pari kertaa puhunut taloudellisten syiden takia yhteenmuutosta. Mutta hänkin kaipaa omaa tilaa, niin sitten pitäisi joku mökki tms. hommata. Eli näin jatketaan.

Vierailija
12/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta yhdessä ja välimatkaa noin sata kilometriä. Molemmilla on omat taloudet ja vielä teinejä asumassa kotona. Olemme pitäneet hyvänä ratkaisuna, että ei sekoiteta asioita liikaa. Molemmille oma aika on myös tärkeää, joten se onnistuu helpommin näin.

Vierailija
13/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 100 metriä etäisyyttä. Pystyy näkemään niin usein kuin haluaa, omaa rauhaa saa niin usein kuin tarvitsee. Täydellinen järjestely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme