Mitä vaihtoehtoja on Tinderille?
Olen taas ollut koko päivän masentunut, kun lähinnä koronan takia ei ole oikein mitään missä edes periaatteessa voisi tutustua kehenkään. Baareissa en ole kesän aikana käynyt, mutta epäilisin että koronarajoitukset ovat aiheuttaneet omanlaisensa ilmapiirin baareihin, niin että ollaan visusti omassa porukassa ja muihin ei tutustuta.
Kuten otsikosta voi huomata, en pidä Tinderistä. En vaan pidä, turha tulla tinderöijien jankuttamaan! Tinder on alunperinkin rakennettu seksin ja "säätöjen" etsimiseen, ja se on siten huono oikean parisuhteen etsimiseen. Tiedän tasan yhden parin, jotka ovat löytäneet toisensa Tinderin kautta, ja he ilmeisesti harrastivat sen kautta seksiä ja säätöjä lukuisten ihmisten kanssa, kunnes jossain vaiheessa jumittuivat toistensa seuraan. En halua sellaista.
Onko mitään muuta kuin Tinder tällaisena aikana?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Alastonsuomi
Millaista seuraa luulisit että tuolta löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Badoo
Millainen tämä on, oletko itse käyttänyt?
Puffaan niitä perinteisiä, eli kirjastoja, kaupan kassoja ja puiston penkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä tapahtuu käytännössä? Ihan kädestäpitäen opettaen.
Käyn kirjastoissa usein, samoin kuin luonnollisestikin kaupoissa, mutta en ole ikinä tutustunut kehenkään niissä. Kirjastossa varsinkin olisi toki todella kivaa ja romanttista tutustua, en vain ymmärrä miten se tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tulis ikipäivänä mieleenkään lähestyä naista kirjastossa, kaupassa tai puistossa.
Ravintolat ja Tinder on ainoat paikat missä ikinä avaan keskustelun tuntemattoman naisen kanssa.
M35
Messutapahtumat, muu some, harrastus, joku kiinnostuksenkohde, yökerho, ulkomaat, eri kuvat ilmoon, kurssi.
Jos mies niin Grindr, kaikkea kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Selibaatti, ei tuu tauteja
Entä jos haluaa löytää elämänkumppanin?
nosto