Miehetkö taitavampia kuljettajia?
Hyvin harvassa on esim formula ja rallikuski naiset.
Kommentit (8)
Koska se on urheilua, usko tai älä. Itseasiassa yksi vaativimmista.
Entä toisteppäin, parturikampaajat ja esim kosmetologit? Eiköhän se niin ole että eri sukupuolta olevia kiinnostaa yleensä eri asiat. Ja ennenkun joku sanoo että enemmän miehiä on kampaajina kuin naisia rallikuskeina, niin nämä miehet on poikkeuksetta yleensä homoseksuaaleja. Ja kaikki tämä on ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Entä toisteppäin, parturikampaajat ja esim kosmetologit? Eiköhän se niin ole että eri sukupuolta olevia kiinnostaa yleensä eri asiat. Ja ennenkun joku sanoo että enemmän miehiä on kampaajina kuin naisia rallikuskeina, niin nämä miehet on poikkeuksetta yleensä homoseksuaaleja. Ja kaikki tämä on ihan fine.
Silti tämä on yleisen nykytrendin mukaan väärin ja kaikkialla pitäisi vallita vankka sukupuolinen tasa-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti tämä on yleisen nykytrendin mukaan väärin ja kaikkialla pitäisi vallita vankka sukupuolinen tasa-arvo.
Totta, rasittavaa. Mielestäni kukin saa elää miten haluaa ja olla ja kokea itsensä miten haluaa, mutta itse olen hieman vanhanaikainen 25v joka uskoo sukupuolirooleihin.
Olisin nuorena halunnut ratamoottoripyöräilijäksi, mutta vähän vaikea normaalin lähiönuoren ilman vanhempien tukea ryhtyä sellaiseen harrastukseen/uraan. Enkä kyllä tiedä, olisiko sinne tyttöjä edes huolittu oikeisiin kisoihin.
Ihan heteronainen olen.
En usko että normiajossa on hirveästi väliä sukupuolten välillä. Naiset saattaa olla tarkempia liikennesääntöjen noudattamisessa.
Mutta sitten kun otetaan 80 luvun Opel, hirveässä talvisäässä ja kesärenkaat alla, niin veikkaan että miehet selviytyy paremmin.
Tietenkin miehet ovat parempia kuljettajia. Esimerkiksi nainen ratissa on vaaraksi liikenteessä ja tehtiin koko tieliikennehistorian suurin virhe silloin, kun sallittiin ajo-oikeus myös naisille.
Jaa enpäs muuten olekaan nähnyt naisia formuloissa. Miksi? Syrjintää?