Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin vanha, etten kiinnosta ketään.

Vierailija
14.05.2013 |

Ehdotuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos ihmisten sekaan, niin kyllä joku kiinnostuu.

Vierailija
2/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin 100-vuotiaana taas muut ihmiset ovat kiinnostuneet kuulemaan vanhojen aikojen juttuja, kun 100-vuotiaita ei ihan joka oksalla vielä istu. Silloin voi jakaa varauskirjasta vuoroja historian kuuntelijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosta missä mielessä? Parisuhde? Seksi? Minkä ikäinen sitten olet? Minä uskon että kaikille on ikään, näköön tai muuhunkaan pinnalliseen asiaan katsomatta kiinnostuneita ottajia.

Vierailija
4/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna tosiaan vähän, millä tavalla et kiinnosta?

Itse olen 30v eikä parikymppisten nuorten naisten seura (siis olen nainen ja tarkoitan vaikkapa perhetuttu-seuraa, kavereita jne) oikein uppoa. Riippuu toki ihmisestä ja koulutuksestakin, mutta jo 5v minua nuorempi tuntuu jotenkin lapselliselta. Tosin tuon ikäiset tutut ovatkin olleet alemmin koulutettuja ja varmaan siksi on ollut jotenkin liian "vanha ja viisas" olo itsellä :D

Mutta etsi kaltaistasi seuraa, niin varmasti kiinnostaa.

Toki jos olet 100-vuotias, voi saman ikäluokan löytäminen olla vaikeaa. Usein tällaisilla vanhuksilla onkin kaikki kaverit ja sukulaiset kuolleet, jolloin tämän vanhuksen muistot ja nuoruus on tavallaan häipyneet, sillä ne ovat vain tämän yhden vanhuksen mielessä. Se on hirmu surullista :(

Vierailija
5/5 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ihan totta on, pakko on uskoa, kun itse kokee, olen 50+ enkä etsi puolisoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän