Surkeita nuo Hesburgerin pahvipillit
Ennen kuin on puolet juomasta imaissut niin pillin suuosa muodostunut ihan epämuotoiseksi pahvin makuiseksi ja lättänäksi, saa koko hengellään ryystää että pillistä tulee jotain nestettä. Jos totta puhutaan olen valmis maksamaan sen hinnan että muovipillejä käyttämällä ehkä yksi kala per ihminen tukehtuu siihen. Kaikissa asioissa ei tarvitsisi joustaa,
Kommentit (44)
Asiakaspalvelija: Tiesitkö, että muovipillit johtaa kaiken elämän tuskalliseen kuolemaan?
Minä: Turpa kii ja anna minulle ateriani, ja tietenkin muovipillin myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä se pilli ylipäätään on tarpeen? Eikö mukin reunalta voi juoda?
Siinä rohtuu huulet. Ja hampurilaisateria ei maistu samalle ilman pilliä. Sitä kun on siitä lähtien kun hampurilaisravintoloita ollut, eli melkein neijäkymmentä vuotta, tottunut pillin kanssa colan juomaan, ei todellakaan halua juoda mukin reunasta kuin eläimet. Noissa paikoissa on aina ollut hyvä jätteidenkäsittely, ovat olleet jopa edelläkävijöitä kierrätyksen suhteen. En halua uskoa, että mereen heittävät ne pillit käytön jälkeen.
Jos sä kultapieni nyt koittasit vaan saada sen limpparin alas ilman pilliä? Katos kun sä ja sun kaltaiset pilaa tollasilla s**tanan lellipentuoikuilla nää loputkin uusiutumattomat luonnonvarat. Jätä se limu ostamatta ja opettele tulemaan toimeen vähemmällä... kaikki ei ole pakollisia juttuja.
Ja mulle on ihan sama vaikka ne pillit käytön jälkeen työnnettäisiin pupun silmään, aion pelastaa ympäristön muilla keinoin. Ensi kerralla ostan kaksi juomaa ja kumpaankin muovipillin.
Jos kaikki aattelis kuin sä...
Käyn keskimäärin noin 1-3 kertaa kuukaudessa. Pari kertaa vuodessa erehdyn Hesburgeriin, ja petyn joka kerta. Surkeimmat hampurilaiset, ranskalaiset ja jälkiruoat. Ketsuppi sentään ihan hyvää.