Jopas jotakin!!!!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288565090477.html
En mä kyllä alkaisi rintoja poistattamamaan ennen varmaa syytä ja sittenkin voi olla että jättäisin väliin. Rinnat on mulle niin suuri osa kehonkuvaa, etten taitaisi osata olla ilman.
Kommentit (6)
Angelina tietää olevansa nainen ilman rintojakin. Hänellä on paljon parempi itsetunto kuin monella muulla naisella! Rintojahan kyllä saa ostaa kaupastakin.
Ja just radiossa miesjuontajat kuuluvat kommentoivan samaa asiaa ja ovat sitä mieltä että rinnat tai siis puuttuvat sellaiset eivät tämänkään naisen viehättävyyttä heikennä.
Eipä sitä Angelinasta tule huomaamaan, se poistaa tissit ja tekee silareille samalla kymmenvuotishoidon.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2013 klo 09:36"]
Ai että ennemmin kuolisit? Jättäisit syöpäleikkauksenkin väliin..
[/quote] Joo. Ymmärsit oikein. En uskaltaisi ikinä mennä syöpäleikkaukseen enkä tahtoisi muutenkaan alkaa pilkkoa vartaloani. Ei elossa oleminen sentään niin tärkeää ole.
No, itse harkitsen samaa, eli rintojen poistattamista. Olen syöpäsuvusta, eikä minun naiseus ole rinnoistani kiinni.
No, onhan tuo aika varma syy, mitä ap perää, eli noin korkea riski sairastua.
Hyvähän se on huudella sitä ja tätä, kun ei itse ole sairas. Et sä ap kyllä etukäteen voi tietää, kuinka syöpädiagnoosiin oikeasti reagoisit.
T: Rintasyöpäpotilas, jonka vasen tissi on 1/3 oikeasta. Ei haittaa mua eikä ole haitannut miehiäkään.
Ai että ennemmin kuolisit? Jättäisit syöpäleikkauksenkin väliin..