Ostatte tänään suklaalevyn. Onko siitä jäljellä kaapissa osa vielä
a) huomenna
b) viikon päästä
c) kuukauden päästä
d) puolen vuoden päästä
vai
e) syöttekö heti tänään?
Kommentit (27)
En osta suklaalevyä jos sitä en tarvitse kuukauteen, eli nuo kolme viimeistä on pois laskusta jo siitäkin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi on pakko syödä pois.
Kun kaapissa on vaikka 8 voi olla syömättä yhtään.
Tää idea toimii ihan oikeasti.
Ei toimi:). Mikä sen sijaan toimii, on ostaa pieni patukka tai pieni Ben & Jerry's jäätelöpurkki, suuren levyn tai jätskipurkin sijaan. Sen voi sitten syödä kokonaan ja olla tyytyväinen, kun taas jäljelle jäänyt herkku mietityttää ja himottaa kaapissa ja tulee syödyksi helposti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
c tai d. Joskus heittänyt jämät pois kun on mennyt vanhaksi. Sama käy voin kanssa. Ja jätskien.
Eikö sinun kannattaisi ostaa pienempiä paketteja niin et joutuisi heittämään pois. Vaikka suklaapatukka levyn sijaan ja pieni paketti voita sen normaalin sijaan.
Suklaata saa lahjaksi eikä patukoissa löydy hyvää tummaa suklaata. Kaupoissa ei aina ole kaikkea pienissä paketeissa.
Aika pieni tappio sinänsä. Kasviksia en esim. päästä koskaan vanhenemaan, syön ensin tai laitan jotain mitä voi pakastaa.
En muista, koska olisin ostanut suklaata. Lahjaksi olen saanut ja lahjoittanut eteenpäin. En pidä suklaasta. Ihan hyvin voisi joku suklaalevy lojua kaapissa yli vuoden. Joskus parikymppisenä pistelin Fazerin sinisen yhdeltä istumalta. Suklaa alkoi etomaan, kun olin jotain 37 -vuotias. Ei ole diabetesta tai muuta sairautta, joka selittäisi miksi.
f) Mies syö sen halutessaan, minä en pidä suklaasta.
B tai c
Suklaata tekee harvoin mieli ja silloin kun tekee niin ei pysty syömään kuin vähän kerrallaan.
Suolaiset herkut taas ei pysy kaapissa yhtä hyvin :D
Jos joutuisin itselleni ostamaan suklaalevyn niin en söisi sitä.
Terveemmät tavat esille, jotta voin hyvin 💪