Ostatte tänään suklaalevyn. Onko siitä jäljellä kaapissa osa vielä
a) huomenna
b) viikon päästä
c) kuukauden päästä
d) puolen vuoden päästä
vai
e) syöttekö heti tänään?
Kommentit (27)
c tai d. Joskus heittänyt jämät pois kun on mennyt vanhaksi. Sama käy voin kanssa. Ja jätskien.
Mulla ei oo koskaan karkkia kaapissa. Jos tekee mieli karkkia niin käyn ostamassa kaupassa ja syön heti. Onneksi asun Helsingissä ja kauppaan on 500m matka. Yleensä en siltikään jaksa kävellä sitä joten jää karkit syömättä
Mä olen syömähäiriöinen, en osta ikinä herkkuja kotiin.
Joskus ostan jonkun suklaapatukan ja syön sen heti.
En osta koskaan itselle karkkia tai suklaata.
Kaapissa?? Miksi se pitää kaappiin laittaa?? No, en tykkää suklaasta muutenkaan, mutta jos lakuja ostan niin syön kyllä kaikki kerralla.
Minulla olivat Rittesportit menneet herkkulaatikossa harmaiksi, kun unohdin ne sinne yli vuodeksi.
Heti menee melkein kuorineen. Losukutus ja mussutus vain kuuluu kun kiihkeä mamma pääsee suklaan kimppuun. Röyh.
Jos ostan 100g levyn niin syön siitä päivässä esim 50g eli se kestäisi 2 päivää. Tuota enemmän en viikossa syö.
Se on siellä vuoden päästäkin, ellen lahjoita sitä pois. Tosin miksi ostaisin suklaata kun en sitä syö. Hassu kysymys.
En osta. Mulla on vielä joululta lahjakonvehteja jäljellä, ja pääsiäisestä suklaamunia.
Riippuu ihan olosuhteista. Nytkin mulla on kaapissa 2 x Toblerone (vielä avaamatta kokonaan) jotka ostin eilen ja pari pkt jotain lahjaksi saatua tummaa suklaata jotka käytän jonnekin leivontaan joskus kun ei muuten mene. Toisaalta heitin juuri pois rakastamaani Lidlin pähkinäsuklaata melkein koko levyn, oli päässyt menemään vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
c tai d. Joskus heittänyt jämät pois kun on mennyt vanhaksi. Sama käy voin kanssa. Ja jätskien.
Eikö sinun kannattaisi ostaa pienempiä paketteja niin et joutuisi heittämään pois. Vaikka suklaapatukka levyn sijaan ja pieni paketti voita sen normaalin sijaan.
Koko levy saattaa olla tallella kuukausienkin päästä.
Ei se ihan viikkoa kestä, ehkä 3-5 päivää.
Kahdeksi päiväksi riittää, koska minulla on sentään vielä murunen itsehillintää jäljellä. xD
Jouluna varmaan syön, kosksa se on ainoa jolloin syön suklaata jostain syystä. Ei vaan tee mieli muuten syödä.
Levy kestää kolme päivää, jos syön siitä vain itse. Ostan suklaalevyn parin kuukauden välein.
Jos levy kestää yli kuukauden, niin eiköhän se ole merkki siitä, ettei pidä suklaasta ja kannattaisi ostaa jotain muuta sen sijaan.
En ymmärrä ihmisiä jotka ostavat elintarvikkeita pilaantumaan.
Yksi on pakko syödä pois.
Kun kaapissa on vaikka 8 voi olla syömättä yhtään.
Tää idea toimii ihan oikeasti.
Syön heti kokonaan