Onko tässä liikaa tavaraa risteilylle?
Joo joo, "ei kannata nyt lähteä laivalle!" ymym. Lupaan vaikka henkeni edestä, että lupaan pitää turvavälin ja hygienian kunnossa (kuten "aina"), ja tää on siis pelkkä ristelily eli ns. "edestakaisin matka", en ole jäämässä maahan missä korona tilanne on paljon pahempi ym 💁♀️, joten älkää nyt stana aiheuttako mitään pskanmyrskyä.
Mutta jos ei nyt tullu selväksi pointtia otsikosta, nii voivoi.
Eli otsikon kysymykseen, onko tää liikaa tavaraa sinne? (mä tiedän, että eräässä kohtaa joku mies tulee voivottelee ja sanoo että oon, mut hei... Oon nainen, ja meillähän on "aina" omasta mielestä jotain sellaista tarpeellista joka oikeesti on ihan tatpeeton. Esim. Otin joskus kurjan mukaan, koska muka jos on tylsää niin luen... Luinko? En, eikä ees kiinnostanut. :d)
Eli:
Harja
Hammastahna ja - harja
Harja
Dödö
Tyylii ripsari, kulmageeli, huulipuna ja muuta kosmetiikkaa
Yö- ja vaihtovaatteet
Kertakäyttöhanskat (liittyen koronaan)
Käsidesipulloja on varmaan laivalla (?)
Pari laastaria jos tulee rakkoja
Vesipullo
Hiustenhoitotuotteet (ei suoristus/kiharrusrautaa, muotoiluvaahtoa vaan shampoo, hoitoaine)
Lenkkarit (kun meen niin laitan sandaalit)
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kasvomaskit puuttuu.
Olen samaa mieltä. Moni asiantuntija rohkaisee käyttämään maskeja ruuhkaisissa paikoissa.
Turvavälin pitäminen risteilyllä ei ole mahdollista, joten turhaan tukeudut siihen tekosyyhyn. Johan siinä jo terminaalissa on sumppua konsanaan ja laivalle siirryttäessä ollaan kuin sillit purkissa.
Huivi kaulaan kannelle. Kova kokemus, jos niskat menee jumiin, eikä siihen välttämättä tajua varautua etukäteen.
Kasvomaskit puuttuu.