Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pihtaava vaimo

Vierailija
13.05.2013 |

Oma mies on ihan kiva ja yhteiselämä sujuu suht ok, lapset jo vähän isompia. Mies ei vain vetoa minuun seksuaalisesti enää millään tavalla. Seksi on puolipakolla tehtyä (minun puoleltani). Mies haluaisi seksiä paljon useammin kuin minä. Suostun yleensä noin kerran viikossa ihan sen takia, ettei pihtaamisestani tulisi kamalaa ongelmaa suhteeseemme. Aikaisemmin mies kyllä kiinnosti, mutta ei enää. Vastentahoisesta seksistä jää vastenmielinen olo. Miehen kanssa seksi on suht hyvää, hänellä on iso mela ja hän pitää huolen siitä, että saan joka kerta. Mies vain tuntuu, tuoksuu ja maistuu pahalta ja väärältä. Tämä kuulostaa oudolta, mutta on totta.

Ajattelen seksiä usein ja haluja on. Tiedän, että osaan nauttia suht reippaastakin menosta, olen pari kertaa eksynyt vieraaseen sänkyyn ja katselen toisinaan pokea yksikseni. Oman mieheni kanssa olen haluton ja rajoittunut pihtari. Haluaisin elää mieheni kanssa yhdessä lopun ikääni. Miksi en halua häntä? Onko kenelläkään vastaavia tuntemuksia tai kukaan löytänyt ratkaisua tällaiseen? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta vastaan. Samanlainen kokemus edellisessä suhteessa, nainen oli hyvän näköinen, mutta ei vaan sytyttänyt. Minäkin kävin vieraissa monta kertaa, se on helppoa. Vaihdoin naista ja nyt meininki on aivan eri, ihanaa, mahtavaa. Vieraissa ei ole tarvinnut käydä.

Vierailija
2/11 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisuni oli vaimon vaihto. Hyvä vaihtoehto,suosittelen kaikille pihtareiden miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sinulle väärä. Vaihda miestä, sinun on turha elää haluttomana, jos haluja oikeasti olisi, mutta miehesi kanssa ne vain jäävät toteuttamatta. Ei kannata tuhlata elämään tuollaiseen, saat varmasti paljon enemmän irti seksistä jonkun muun kanssa.

Vierailija
4/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt osaa vastata tähän, mutta haluan vain kiittää miehesi puolesta, että antaudut kuitenkin seksiin viikottain koska välität hänen tarpeistaan. Olettaisin että teillä on aitoa rakkautta kun annat hänen käyttää ruumistasi ja oikeasti välität siksi hänestä. Hän on varmasti rakas jossain muussa asiassa - ei se seksi ole tärkeintä ja siksi ei kannata miestä vaihtaa. Hänelle se voi olla kuitenkin hyvin tarpeellista ja tärkeää.  

Vierailija
5/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 12:24"]Mies vain tuntuu, tuoksuu ja maistuu pahalta ja väärältä.[/quote]

Henkilökohtaiseen hygienia ja ruokavalio kuntoon? Jos siis vain tuosta on kyse.

Vierailija
6/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos sulla on haluja nii voin poistaa niit jos ei oma mies kelpaa?

Vierailija
7/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluja on mutta ei omaa puolisoa kohtaan niin suhteessa on jotain vikaa. Voisiko suhdetta parantaa mitenkään? Ihailetko/kunnioitatko/arvostatko miestäsi? Jos toista ei pysty ihailemaan niin häntä on varmaan aika vaikea halutakkaan. Itsekkäni edellinen suhde päättyi kun en enää pystynyt arvostamaan miestäni, ei haluttanut yhtään.

Vierailija
8/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten naisella on vain kaikki asiat suunnilleen kunnossa. Naisten seksinhalu näyttää jotenkin riippuvan heidän muista täyttymättömistä tarpeistaan. Mies, joka ei tyydytä heidän tarpeitaan, eivät ole heistä arvostettavia. Nainen, jolla on huolia, tuntuu olevan halukas seksiin.

Ja ei, ei minulla ei ole mitään tutkimustietoa väitteeni tueksi. Se on täysin hypoteettinen ja perustuu vain omiin kokemuksiini. Voi olla, että minun elämääni on vain osunut tietyn laisia naisia juuri minusta itsestäni johtuen. Olen joskus jutellut tästä asiasta naisten kanssa netissä ja jotkut naiset ovat tunnistaneet ajatuksen itsessään. Toiset ovat taas ovat suorastaan suuttuneet.

Asetelma on tasa-arvoihanteen kannalta pirullinen: nykyisin ihanteena pidetään liittoa, jossa on kaksi mahdollisimman tasa-arvoista osapuolta. Jos joidenkin naisten seksuaalinen halukkuus riippuu heidän tarpeestaan saada ihailla ja antaa osa tarpeistaan jonkun muun tyydytettäväksi, heidän on kaiketi tunnustettava ainakin jonkinmoinen alemmuus - vaikka se sitten koksisi vain yhtä asiaa. Lienee liikaa etenkin sellaisille naisille, jotka elävät täydellisen itseriittoisuuden harhassa.

Vierailija
9/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 23:04"]

Tai sitten naisella on vain kaikki asiat suunnilleen kunnossa. Naisten seksinhalu näyttää jotenkin riippuvan heidän muista täyttymättömistä tarpeistaan. Mies, joka ei tyydytä heidän tarpeitaan, eivät ole heistä arvostettavia. Nainen, jolla on huolia, tuntuu olevan halukas seksiin.

Ja ei, ei minulla ei ole mitään tutkimustietoa väitteeni tueksi. Se on täysin hypoteettinen ja perustuu vain omiin kokemuksiini. Voi olla, että minun elämääni on vain osunut tietyn laisia naisia juuri minusta itsestäni johtuen. Olen joskus jutellut tästä asiasta naisten kanssa netissä ja jotkut naiset ovat tunnistaneet ajatuksen itsessään. Toiset ovat taas ovat suorastaan suuttuneet.

Asetelma on tasa-arvoihanteen kannalta pirullinen: nykyisin ihanteena pidetään liittoa, jossa on kaksi mahdollisimman tasa-arvoista osapuolta. Jos joidenkin naisten seksuaalinen halukkuus riippuu heidän tarpeestaan saada ihailla ja antaa osa tarpeistaan jonkun muun tyydytettäväksi, heidän on kaiketi tunnustettava ainakin jonkinmoinen alemmuus - vaikka se sitten koksisi vain yhtä asiaa. Lienee liikaa etenkin sellaisille naisille, jotka elävät täydellisen itseriittoisuuden harhassa.

[/quote]

Osittain olet oikeassa. Itse harrastan likaisinta ja ruminta seksiä miehen kanssa, joka on ruma henkisesti eikä haluta normaalisti. Se on raakaa, eläimellistä ihanaa seksiä, jossa minä määrään henkisellä tasolla. Nämä miehet jäävät roikkumaan minussa. Vihaan sitä. En kestä miehen seksuaalista heikkoutta. Käytän sitä hyäkseni, mutta en halua sellaista kumppania.

Vierailija
10/11 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 15:58"]

En nyt osaa vastata tähän, mutta haluan vain kiittää miehesi puolesta, että antaudut kuitenkin seksiin viikottain koska välität hänen tarpeistaan. Olettaisin että teillä on aitoa rakkautta kun annat hänen käyttää ruumistasi ja oikeasti välität siksi hänestä. Hän on varmasti rakas jossain muussa asiassa - ei se seksi ole tärkeintä ja siksi ei kannata miestä vaihtaa. Hänelle se voi olla kuitenkin hyvin tarpeellista ja tärkeää.  

[/quote]

Kyllä mies on minulle tärkeä.  Mutta ainakaan sellaista miehen ja naisen välistä rakkautta ei minun puoleltani enää juuri ole. Suhde on ennemmin sisarellinen. Ehkä juuri siksi seksi tuntuu lähinnä kuvottavalta. En halua suudella miestäni. Lähes itken aktin päätteeksi. Oloni on likainen, varmaan huorista tuntuu seksin jälkeen suunnilleen tältä. Kyse ei ole pihtaamisesta tyyliin väsyttää, päätä särkee, telkkarista tulee kiva elokuva, vaan aidosta vastenmielisyydestä seksiä kohtaan. Olen yrittänyt purra hammasta ja suostunut seksiin, koska olen ajatellut, että asia korjautuu jossain vaiheessa.  Auttaisikohan tähän joku seksuaaliterapia?

-ap

Vierailija
11/11 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! Herranjumala nainen, eroa! Älä enää jatka tuollaista, rikot itsesi. Ei auta terapiat, usko pois. Vaihda miestä kun vielä olet ehjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän