Ostaisitteko punaisen trikoo mekon?
Jos se on teille sopiva väri ja malli
Onko se monivuotinen ostos?
Kommentit (19)
No on mulla jo ennestäänkin mekkoja. Tuo olisi vaan hyvän mallinen ja värinen mutta mietityttää.....haluaisin klassisen vaatekaapin.
Ap
Joka kerta kun löydän sopivan vaatteen ostan sen.
Ostin jo. On todella ihana, uusi lempivaatteeni, en ole ennen punaista pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos olisin mekon tarpeessa.
Trikoomekot tosin harvoin ovat monivuotisia.
Punainen on hyvä mekon väri, jos punaisesta tykkää ja se itselle sopii. Tästä kuitenkin samaa mieltä, että trikoo ei ainakaan viikottaisessa käytössä ole kovin monivuotista. Toki trikoon laaduissakin on eroja. Mulla on pari jotain Nanson trikoomekkoa, joita on pidetty noin 2-4 krt/kk ja ovat kestäneet monta vuotta eli sellainen paksumpi ryhdikkäämpi trikookin kyllä kestää.
No mä kamppailen mun vaatekaapin kanssa. Vaatteita on paljon mutta tuntuu ettei mitään päälle laitettavaa. Olen käynyt värianalyysit ja kapselikurssit.
Kamppailen sen kanssa että haluanko kokonaan neutraalin vaatekaapin vai värikkäitä vaatteita myös.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen on hyvä mekon väri, jos punaisesta tykkää ja se itselle sopii. Tästä kuitenkin samaa mieltä, että trikoo ei ainakaan viikottaisessa käytössä ole kovin monivuotista. Toki trikoon laaduissakin on eroja. Mulla on pari jotain Nanson trikoomekkoa, joita on pidetty noin 2-4 krt/kk ja ovat kestäneet monta vuotta eli sellainen paksumpi ryhdikkäämpi trikookin kyllä kestää.
Tää ei olis Nanso vaan ihan H&m.....eihän se mekko kallis ole vaan vain 25€ mutta en halua mitään kaappiin pölyttymään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Trikoo on riskillä ruma
Ihan kaikki on, mutta totta joo ettei trikoo piilota ainuttakaan muhkuraa vaikka ei muutkaan matskut mitään näkymättömyysviittoja ole eli kyllä se muhkumpi kokoluokka näkyy.
Mulla on tiilenpunainen mekko, mutta kaapissa sekin (trikoo)mekko nyt pölyttyy koska kroppa ei vieläkään ole timmi eikä painokaan normaali vaan ylipainoa on +25 kiloa..
Ja tuo mekko näyttäisi mulla huikealta jos olisin hoikempi koska väri ja mallikin on just eikä melkein perfect.
No siis on mullakin ylimääräistä, tuo mekko ei ole ihon myötäinen
Ap
Ostaisin :) Tuo on klassinen malli ja sopii hyvin väripilkuksi muuten neutraaliin vaatekaappiin. Vieläpä jos ei ole aivan ohutta trikoota, josta näkyy jopa läpi niin saattaa mennä useampana vuotena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei olis Nanso vaan ihan H&m.....eihän se mekko kallis ole vaan vain 25€ mutta en halua mitään kaappiin pölyttymään.
Ap
No ei ole helppoa sullakaan jos jotain henkkamaukan 25€ riepua pitää oikein porukalla pohtia. Anna olla ja säästä meidät tältä.
Feminismi on syöpä. Muistakaa se!
Tietenkin ostat!
Jos kerran jo pidät = "osaat pitää" mekkoja.
-- Helppo vaateidea valmiina, kun kengät ym releet löytyy valmiina.
Pahimmassa tapaupsessa jää kaapin pohjlle. Trikoota voi käyttää myös kotimekkona, jos
ei enää huvita muuten.
Jos innostut ekana kesänä käyttämään enemmän niin se jo hyvä.
No mun mielestä jokaisen pitäis tänä päivänä miettiä omia vaateostoksiaan vähän tarkemmin, ettei tuu ostettua vaatteita tyylillä "ihan kiva", ne jää vaan kaappiin pölyttymään. Eli multa pisteet ap:lle joka edes miettii mitä on ostamassa, aivan sama minkä firman mekko se on..
Hyvä että naiset alkavat oikeasti miettiä, että tarvitsevatko jonkun vaatekappaleen vai jääkö se jonnekin kaapin pohjalle, eikä vain huitaista ostaa, kun on niin halapoo.
Itse rajoitan ostohalujani niin, että pidättäydyn niin pitkälle kuin mahdollista silkissä ja puuvillassa. Urheiluvaatteet taitavat tehdä poikkeus tästä.