Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit, jos löytäisit 15v tytön huoneesta kondomeja?

Vierailija
12.05.2013 |

Antaisitko asian olla vai puhuisitko siitä tytölle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksistä ei ole ennen puhuttu, olisko nyt jo VÄHÄN liian myöhäistä. Onneksi on ollut omatoiminen tyttö, ehkä voisit huomauttaa että hieno juttu, muista sitten käyttää niitä aina.

Vierailija
2/8 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma, että osaa suojautua taudeilta ja ei-toivotulta raskaudelta. Anna siis olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kysyisin asiasta, jos tytöllä ei olisi tiedossani olevaa poikaystävää. Mutta rakentavaan sävyyn. Mun mielestä 15v voi jo ihan hyvin harrastaa seksiä olettaen että kumppani on suht saman ikäinen.

Vierailija
4/8 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisin asian puheeksi. Luulisin että tyttö jopa toivoisi sitä, tuskin hän muuten olisi jättänyt kondomeja selkeästi näkyville. Kaappien ja laatikoiden penkominen ei kuulu tapoihini, joten piilotettuja kondomeja en olisi nähnytkään.

Vierailija
5/8 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2013 klo 19:28"]

Antaisitko asian olla vai puhuisitko siitä tytölle?

[/quote]

Mitsä puhumista siinä on? Meillä on olohuonessa iso kulho täynnä kondomeja  - ja talo täynnä nuoria, niin omia kuin sijais- ja tukiperhelapsiakin. En tahdo että kukana saa sukupuolitaudin tai tulee raskaaksi vain siksi, ettei ole osannut sijoittaa viikkorahaansa kyllin viisaasti.

Vierailija
6/8 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiasiassa kondomit voivat olla vaikka koulusta saatuja, eivät itse seksiin ostettuja. :) Mutta puhua ehkä kannattaisi, jos jostain syystä tästä ei ole puhuttu. 

Vierailija
7/8 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, nykypäivänä nuorille työnnetään joka paikassa kondomeja eli se ei tarkoita että nuori olisi niitä vartavasten hankkinut.

Minulla onkin "mukava" kokemus juuri tästä aiheesta. Olin noin 13-v erityisen naiivi nuori kun koulussa jaettiin kondomeja ja muuta aiheeseen liittyvää materiaalia. En ymmärtänyt että asia olisi jotenkin hävettävä ja että kondomien kantaminen olisi sama kuin otsassani lukisi huora. Isäni kuitenkin löysi kondomit huoneestani ja sai kunnon raivarit + vaati viemään minut gynekologille.

Vierailija
8/8 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi