Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut ihmisiin, jotka käyvät vuosittain useita kertoja ulkomailla (kauempana kuin naapuri/lähimaissa) vapaa-ajan matkoilla?

Vierailija
10.07.2020 |

Ovatko he

Miten suhtaudut ihmisiin, jotka käyvät vuosittain useita kertoja ulkomailla (kauempana kuin naapuri/lähimaissa) vapaa-ajan matkoilla?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kuin me. Ihan tavallisia duunareita. Meillä ainoa kallis harrastus on matkailu. Kaikki lomat vietetään ulkomailla. Meillä ei ole mökkiä, venettä, autoa eikä muitakaan kalliita "harrastuksia". 10,5 kk/v käydään töissä ja 5vkoa reissataan. Jokainen tyylillään.

Vierailija
2/7 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heilauta tai kiinnosta minua. Oma asiansa mihin kukakin rahansa ja aikansa käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mitään mieltä. Lentomatkailu on rasittavaa, mutta kai se on tottumuskysymys.

Vierailija
4/7 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulle, kunhan eivät sitten valita ilmastonmuutoksesta, yksityisautoilun lopettamisesta ja kasvisruokaan siirtymisestä muille. Tämmöiseenkin olen törmännyt.

Vierailija
5/7 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama minulle, kunhan eivät sitten valita ilmastonmuutoksesta, yksityisautoilun lopettamisesta ja kasvisruokaan siirtymisestä muille. Tämmöiseenkin olen törmännyt.

Mä en ole koskaan törmännyt tollaiseen.

Vierailija
6/7 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että haluavat mahdollsimman usein pois Suomen ahdistavasta, kateellisesta ja kyttäävästä ilmapiiristä.

Vierailija
7/7 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän ajattelemattomia ja toisaalta, ehkä luulevat ettei pienten ihmisten teot mihinkään vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi