Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan maassa - lopetin äsken 6 v kestäneen suhteen.

Vierailija
11.05.2013 |

Miesystäväni pahenevan ryyppäämisen ja pilven polttelun vuoksi. Satunnaisen käytön hyväksyn, mutta nyt meni taas kerran vappuna tosi överiksi. Lisäksi hän on ollut "radalla" koko vapunkin jälkeisen ajan.

Olen sanonut asiasta hänelle jo aiemmin monta kertaa, tiesi kyllä, että mun pinna menee poikki ihan kohta. Mutta ei välittänyt.

Äsken miesystävä tuossa soitteli (ei olla siis puhuttu vapun jälkeen)  ja sanoin vaan hänelle, että hän kyllä valitsi vappuna aivan selvästi mitä haluaa tehdä ja kenen kanssa. Ja että tämä suhteen loppuminen tähän ei varmastikaan ole hänelle mikään yllätys. Sitten toivottelin hyvää loppuelämää.

Onneksi ei ole yhteisiä lapsia ja omat asunnot.

Nyt lähden lenkille, kerään valkovuokkoja ja imuroin. Teinit ekasta avioliitosta on mulla tosi paljon kesällä (exän kanssa vuorotellaan), olen heidän kanssaan. Laihdutan, lisään liikuntaa, hankin uusia ystäviä ja harrastuksia.

Leikin nyt ainakin näin aluksi tekopirteätä, pakotan itseni tekemään jotain. Miten muuten täyttäisin ison tyhjän aukon sydämessäni? Ikävä tässä tulee, tiedän. Mutta enää ei ole yksinkertaisesti vaihtoehtoja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, vai niin...

Vierailija
2/6 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaihme taas! Kun ottaa paskiaisen niin kohta huomaakin olevansa paskiaisen kanssa! Olisit iloinen jos pääsisit eroon. Mutta veikkaanpa että jo ensi viikolla on tuttu molo sisässäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä vastauksia olet taas saanut. Ap, tiedän miltä susta tuntuu! Voimia!

Vierailija
4/6 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otan sen takas vaa jos se lupaa muuttuu.

Vierailija
5/6 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 14:47"]

No otan sen takas vaa jos se lupaa muuttuu.

[/quote]

Luvata voi vaikka kuun taivaalta, ihan eri asia on se, että toteutuuko se.

Vierailija
6/6 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: viesti nro 5 ei ole minun kirjoittamani.

Takuulla en ota takaisin, ei se mihinkään muutu, se on jo nähty.