Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen matematiikassa ja äidinkielessä lahjakkaampi kuin 99% suomalaisista

Vierailija
10.07.2020 |

Muun muassa ala-asteella opettajani ja luokkatoverini huomasivat erityislahjani matematiikassa - sain aina kaikista kokeista luokan parhaat pisteet, vaikka jätin läksyjä tekemättä ja en tehnyt juuri mitään aineessa menestyäkseni.

Korkeakoulussa taas opinnäytetyössäni äidinkieli oli parempaa kuin "yhdelläkään valmistuvalla, jonka opinnäytetyön viestinnän/äidinkielen lehtori on nähnyt ainakaan kymmeneen vuoteen". Tämäkin siitä huolimatta, etten ole koskaan lukenut kirjoja, panostanut äidinkielen osaamiseen tai itse opinnäytetyöhönkään.

Haluaisitko kysyä jotakin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan voittanut valtakunnallisessa matematiikkakilpailussa yläkoulussa ja lukiossa. 

Vierailija
22/23 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän taitaa olla niin, että ap-mussukka olisi kyllä halunnut niitä kehuja ja ihailuja koulussa ja sen jälkeenkin, mutta eipä ole tippunut. Pitää edes sepittää olleensa hyvä jossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös huvittaa kaikki takakireät pilkunnussuttajat jotka tulee valittamaan keskustelupalstan epämuodollisista teksteistä että "se on tuleVAT valittamaan!". Ja sillä koittavat kovasti päteä sekä itseään korottaa.

Mulla myös oli yliopiston lopputyön tarkastuksessa erityiskehuja virheettömästä kielestä, mutta eipä kiinnosta hittojakaan korjailla jotain palstalle kirjoitettua omaa aivopierua vaikka huomaan typon. Onko se sitten sitä etten arvosta lukijaakaan kovin korkealla kun ei aiheuta painetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi