Ihmisten nimet lemmikeillä
Kuulostaa joskus tosi hölmöltä :D kertokaas tänne kokemuksia
Kommentit (54)
Minusta kuulostaa hölmömmältä, kun lapsille annetaan koirien nimiä. Esim Jimi.
Vierailija kirjoitti:
Tai Puppe
Höpsis! Minusta on ihanaa tutustua ihmisten Tuomaksiin ja Pettereihin.
Vierailija kirjoitti:
Möttönen, istu!
No siis tyyliin näin. Todella dorkan kuuloista.
-1
Meidän hamsterin nimi on Teppo. Ihan kelpo nimi kananmunan kokoiselle hassulle hamsterille.
Tiedän Ella, Aurora ja Isabella-nimiset kissat.
Mielestäni nimet sopivat kissoille hyvin, kauniita kissoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möttönen, istu!
-1
Erikoisuuden tavoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möttönen, istu!
-1
Eikä ole, vaan ihanan kuuloista! :D Ehkä huumorintajuttoman ihmisen mielestä Möttönen on dorkan kuuloinen nimi, mutta tavallisten ihmisten mielestä se on kiva nimi.
Vierailija kirjoitti:
Yhden tutun koiran nimi on suomalainen sukunimi eikä edes sen perheen sukunimi -_-
Olen tuntenut koiran nimeltä Pöntinen.
Minulla ei kovin yleinen etunimi ja olen tuntenut kaksi kaimakoiraa ja ilostunut molempien nimestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möttönen, istu!
-1
Eikä ole, vaan ihanan kuuloista! :D Ehkä huumorintajuttoman ihmisen mielestä Möttönen on dorkan kuuloinen nimi, mutta tavallisten ihmisten mielestä se on kiva nimi.
No ihan miten vaan. Mulla on erinomainen huumorintaju mutta tunnistan dorkan nimen sellaisen kohdatessani...
Eräs sukulaiseni suuttui aikoinaan, kun hänen siskonsa oli antanut koiralleen nimen, jota olivat suunnitelleet tulevalle lapselleen lempinimeksi.
En ymmärrä miten joku voi tuosta tuohtua. Pikemminkin huvittava yhteensattuma, sillä tulevan lapsen nimi, puhumattakaan lempinimestä oli valtionsalaisuus siihen asti että tämä sukulainen keksi koiralleen nimen.
Tunnen kissat Sinikka ja Tyyne. Aivan mainiot nimet mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis! Minusta on ihanaa tutustua ihmisten Tuomaksiin ja Pettereihin.
Omassa rodussa on suoranainen mania antaa koirille leimallisesti "vanhojen Suomi-filmien" nimiä. Joka toinen koira on nimeltään Sylvi, Aukusti, Lempi, Vilho, Sohvi, Tauno...
Olisi freesiä, jos koiran nimi olisi vaikka Kati tai Petteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Puppe
Eli haluaa että lapsella on kanin nimi? Varmaan kivaa koulussa...
Mä annoin koiralleni nimen kukan mukaan. En tiennyt, että se on myös ihmisten nimi. Ei ollut koskaan tullut vastaan. Nykyään se on muotinimi pienillä lapsilla.
Hakkarainen, Helvi, Pauli, Viljo, Matti, Veera, Frida, Roosa, Eevi, Leena, Otto, Lauri, Onni, Ilona. Ainakin nämä ovat tulleet lenkillä vastaan kytkettyinä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kissat Sinikka ja Tyyne. Aivan mainiot nimet mielestäni.
Ihanat nimet! Meillä kissat ovat olleet aina tavallisia Miisuja ja Minnejä.
Yhden tutun koiran nimi on suomalainen sukunimi eikä edes sen perheen sukunimi -_-