Joko uskallatte matkustaa ulkomaille?
Kommentit (16)
En näe tarpeelliseksi/ turha riski
Työn puolesta ei tarvitse ja vapaalla ei kiinnosta enää. Suomessa riittää nähtävää ja oikeastaan kaiken liikenevän ajan talvikaudella (pidän kesäloman silloin) vietän Lapissa laskettelemassa.
Uskaltaisin mutta loma loppui jo. Syksyllä on vielä viikko lomaa. Silloin lähden kyllä jonnekin...ehkä Kreikkaan...
Ei todellakaan.
Mielestäni ei kannata mennä. Maihin, joissa tilanne on pahempi kuin Suomessa, ns. 3-8/100000 maat...
Ruotsiin kesälomalle. Ei pahimmille korona-alueille mutta Ruotsista löytyy myös paljon paikkakuntia missä paljon vähemmän koronaa kuin Uudellamaalla, eli suomen viruslingossa.
Kreikassa on ollut suhteessa vähemmän koronaa kuin Suomessa. Miksipä siis ei?
Uskallan koronan puolesta kyllä, mutta lentojen peruuntumiset mietityttää. Oli kauhea taistelu saada nyt kolmen peruuntuneen reissun rahat takaisin.
Ei mua sairastuminen niinkään pelota mutta voi tulla yllättäviä mutkia matkaan koronan takia. Lisäksi kun joutuu maskia käyttämään työpaikalla niin en todellakaan halua käyttää sitä lomalla.
Olin 5 päivää Tallinnassa. Normi tilanteessa olisin mennyt Portugaliin. Nytkin tutkin vaihtoehtoja ensi viikoksi, mutta päätin että tehdään Suomikierros. Viikon verran kierrellään.
En kuitenkaan jaksa, jos tulee jotain säätöä. Tallinna oli helppo, pääsee hetkessä pois.
Vierailija kirjoitti:
Työn puolesta ei tarvitse ja vapaalla ei kiinnosta enää. Suomessa riittää nähtävää ja oikeastaan kaiken liikenevän ajan talvikaudella (pidän kesäloman silloin) vietän Lapissa laskettelemassa.
Mitä lasketellessa näkee?
Pölhö-Kustaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lasketellessa näkee?
Niinkuin totesin, ei kiinnosta enää. Olen nähnyt sen mitä tarvitsee nähdä.
Suosittelen sinullekin liikuntaharrastusta, se avaa silmät vaikka Suomen luonnon kauneudelle ja puhtaudelle.
No totta mooses uskallamme