Ehdottakaa minulle runsasproteiinisia ilta-, aamu-, välipaloja?
Sekä ruokia? Annoksessa pitäisi olla n. 20 % proteiinia. Oma mielikuvitus ei nyt tunnu riittävän.
Kommentit (11)
Kiitos, muutamia hyviä jo tullut. Tarkaa kalorimäärää en tiedä. Olen normaalipainoinen (60 kg/170 cm). Nyt tarkoitus kehittää lihaksia. lihasharjoitusta pari kertaa viikossa." Ateriarytmin" tulen saamaan luultavasti ensi viikolla (en usko että siinä kuitenkaan mitää vinkkejä kovin paljoa on), 5-6 krt/vrk pitäisi syödä. Nyt toi määrä tuntuu hurjan suurelta. Ei saa olla mitään kovin makeita esim. 0,5 h harjoituksen jälkeen pitää juoda mehua, mutta ei saa olla makeaa. ap
Niin, ja paljonko pitää lihaa, kalaa, kanaa yms syödä että saa 20 g proteiineja? ap
Tarkoitatko 20 g? Jos tosiaan tarkoitat prosentteja, missä suhteessa haluaisit niissä olevan rasvaa ja hiilareita?
Tarkoitatko 20 g? Jos tosiaan tarkoitat prosentteja, missä suhteessa haluaisit niissä olevan rasvaa ja hiilareita?
Tarkoitatko 20g proteiinia per annos? Maitorahkapurkki+marjoja tms. Kaksi kananmunaa ja ruisleipää. Raejuustoa 1 prk ja mehukeittoa. Onhan noita. Itse olen ratkaissut välipala-asian juomalla lounaan ja päivällisen välissä proteiinijuoman (esim Dietmix tai Dietpro). Kätevä esim töissä, ottaa vaan sheikkeriin sopivan määrän jauhetta ja lisää veden. Ei tee pullaa mieli :)
Aamupaloja: kaurapuuro + raejuusto + mehukeitto. Rahkapirtelö (rahka, banasni, marjat, rasvaton maito ym). Ruisleipää ja vähärasv leikkelettä + kurkkua, salaattia, tomaattia. Tarkempiin annoskokoihin vaikea sanoa kun et kerro energiantarvetta. Käytä kalorilaskuria apuna. Ja fineli.fi löydät tarkemmat ravintosisällöt.
Anteeksi, tarkoitin todellakin 20 g. ap