Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sydän särkyi nyt

Luoja auta
10.07.2020 |

Mieheni jätti 25 vuoden jälkeen. Pettänyt jo jonkin aikaa., sanoi vain yksi päivä että on toinen suhde. Ei yhtään mitään muuta. Olen laittanut viestiä eikö voida edes yhden kerran jutella, olisin halunnut tietää miksi kävi näin, olisin halunnut pyytää anteeksi, en ole tiennyt kun ei koskaan sanonut että on paha olla, miksi minun kanssa oli paha olla että halusi toisen. Voi hyvä Jumala miks hän ei edes yhtä kertaa suostu puhumaan tai edes vastaamaan minulle ettei halua puhua. Olen täysin murtunut. En pääse sängystä edes ylös. Haluan kuolla. Minä en tästä enää selviä. Älkää ikinä tehkö kellekään näin, suostukaan edes kerran puhumaan jötettyänne toisen, tämä on liian julmaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, paljon voimia sulle! Toivottavasti voit puhua jonkun ystävän kanssa tai soita vaikka kriisipuhelimeen tai mene päivystykseen. Kyllä sä selvät, mutta aikaa se vie. Halaus! 💓

2/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua keskustella, koska tietää tehneensä väärin ja olisi vaara, että hän alkaisi tuntea syyllisyyttä ja joutuisi perustelemaan tekoaan sinulle?

Ajan mittaan olosi helpottaa. Vaikka nyt tuntuu hirveältä ja sydämesi on särkynyt, on parempi elää ilman petollista miestä. 

Voimia! Puhu läheisillesi ja hae tarvittaessa keskusteluapua vaikka ammattilaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Haluat pyydellä anteeksi, kun toinen käyttäytyy kusipäisesti. Nyt ylös sieltä sängystä ja puhku vaikka pyhää vihaa, et sä halua kuolla ja varmasti selviät. Tsemppiä.

Vierailija
4/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, miksi haluaisit olla sellasen kanssa, joka ei susta välitä tai kunnioita yhtään. Hyvä, kun pääsit eroon! Ansaitset parempaa! Mielummin yksin kuin huonossa seurassa. Ymmärrän kyllä, että sattuu paljon, mutta mua ainakin on auttanut juuri tuo suuttuminen.

Aika parantaa, niin klisee, mutta totta.

Vierailija
5/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, älä nyt ole ekana anteeksipuåyytelemässä! Mies on ryhtynyt uuteen suhteeseen sinulle kertomatta, ja nyt tylyttää sinua pahimman kautta eli torppaa kaikki kommunikointiyritykset. Jos kenen, niin miehen tässä kuuluisi olla pahoillaan.

Hän ehkä tunteekn syyllisyyttä asiasta, mutta eipä ole miestä kohtaamaan sinua hädässäsi.

Törppö mies. Sellaiseksi paljastui.

Ota yhteyttä luotettavaan ystävään tai krisikeskukseen tai seurakunnan diakoniin.

Älä jää yksin sinne sängyn pohjalle. Tulisiko joku ystävä seiraksesi, tai voitko itse lähteä hetkeksi muualle, missä saat levätä turvallisissa oloissa?

❤️❤️❤️

Vierailija
6/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös sängystä ja pää pystyyn! Shokki se tietenkin oli, jos et yhtään osannut aavistaa. Siinä tapauksessa suhde on ilmeisesti voinut huonosti jo pitemmän aikaa. Turhaa haikailla petturin perään! Järjestele käytännön asiat, ja pidä puolesi! Elämällä on varmasti tarjolla vielä vaikka mitä. Älä kuitenkaan haikaile kenenkään miehen perään vähään aikaan. Nauti omasta elämästäsi ja mieti rauhassa mitä jatkossa haluat.

Vierailija
7/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele seisomaan omilla jaloillasi. Hänellä ei ole enää mitään velvollisuutta pitää sinua kädestä kiinni.

Vierailija
8/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan teidän mielestä eron jälken on oikeus vaatia toiselta sitä aikaa käydä tämän tyyppisiä hedelmättömiä keskusteluja, jossa toinen lähinnä velloo siinä itsesäälissä?

Vierailija
9/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt jo jonkin aikaa...etkä sinä huomannut mikään kun kaikki oli niin hyvin?

Vierailija
10/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et usko tätä nyt, mutta kun aikaa on kulunut tarpeeksi, niin mies haluaisi keskustella kanssasi ja haluaisi ehkä enemmänkin. Mutta sinä et tule haluamaan edes keskustelua. Elät omaa elämääsi ja olet unohtanut hänet kokonaan.

Lämmin ajatus sinulle! ❤️

Vierailija
11/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tulin jätetyksi tällä viikolla. Meidän piti vielä nähdä maanantaina ja jutella...Mulle tehtiin oharit. Istuin odottamassa hienosti meikattuna, etten ainakaan näytä itkeneeltä. Ei tullut, eikä vastannut puhelimeen. 

Eka tuli itku, suru, ikävä, seuraavana päivänä viha. Tällä hetkellä olen turtunut ja alan hyväksymään eron. Vielä olisi paljon asioita, joihin haluisin vatauksen, mutten varmastikaan niitä tule saamaan. Ja sille mä en voi mitään. En voi pakottaa toista tapaamaan mua, välittämään musta. 

Nyt meen päivän kerrallaan.

Vierailija
12/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et usko tätä nyt, mutta kun aikaa on kulunut tarpeeksi, niin mies haluaisi keskustella kanssasi ja haluaisi ehkä enemmänkin. Mutta sinä et tule haluamaan edes keskustelua. Elät omaa elämääsi ja olet unohtanut hänet kokonaan.

Lämmin ajatus sinulle! ❤️

Tämä on muuten pitänyt paikkansa hyvin monen miehen kanssa! Menee aikaa, niin johan kännykkä piippaa: MItä kuuluu? Silloin on toivottavasti jo yli ja poistaa viestin vastaamatta

Vierailija
13/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pettänyt pitemmän aikaa ja sä haluat pyydellä anteeksi?? Lopeta tuo heti! Ymmärrän masennuksesi ja toivon, että pahimmasta toivuttuasi ymmärrät, että nöyristely ei auta yhtään mitään, et saa sillä miestäsi takaisin ja alennat itse itseäsi.

Usko pois, toivut tuosta ja mies vinkuu vielä takaisin, toivottavasti et ota.

Vierailija
14/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava trolli. En yhtään ihmettele, että "jätti" sen verran himmeä teksti.

Vierailija
15/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä välttämättä mitään virhettä tehnyt, joten jätä itsesyyttelyt sikseen. Mies on päätöksensä tehnyt. Hyväksy asia sellaisena kuin se on, et voi sitä enää muuttaa. Pyydä vaikka kriisiapua että pääaset pahimman yli *halaus* ja voimia!

Vierailija
16/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. En huomannut mitään. En yhtään mitään. Ihan normisto eletty, yhdessä vietetty aikaa ja tehty asioita. Pettänyt niillä matkoilla kun käynyt vanhempiaan huoltamassa pohjoisessa enkä ollut aina mukana. Nyt siis mennyt sinne , ” naapurin tytön luo”, nainen minua aika paljon vanhempikin.

En ole pystynyt syömään enää mitään. Näin pitkä yhteinen elämä, en näe elämässäni enää mitään tarkoitusta. Yksinäisyys koko loppuelämän. Sama kuolla.

Vierailija
17/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei osaa puhua, eikä tiedä miten pitäisi toimia tilanteessa.

Jos mitenkään mahdollista älä ota häneen nyt yhteyttä. Anna ajan kulua jokunen viikko, vaikka tuntuisi kuinka pahalta. Saat sinä aikana shokkisi laantumaan ja järkesi pelaamaan. Se on nyt ainoa keino selvitä. Makaa vaikka sängyssä, jos se sinua auttaa, ja soita ihan kenelle tahansa, mutta älä miehelle.

Voiko kukaan tulla kaveriksesi edes hetkeksi aikaa? 

Anteeksi pyytämällä et muuta enää tilannetta. Hätäsi on suuri ja ensimmäiseksi syyttää itseään, kunnes tajuat että mies tämän tilanteen on saanut aikaiseksi. 

Sinulla on oikeus saada häneltä selitys asiaan. Pidä siitä oikeudesta kiinni, älä alistu saati  ota vastaan mitä tahansa häneltä, vaan taistele. 

Voimia!

Vierailija
18/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviät kyllä. Etsi itsellesi apua, niin saat keskusteltua asioista ja pääset eroon turhista itsesyytöksistä. Koettu on ja vaikken aluksi uskonut tai edes toivonut, niin elämä jatkuu ja tarjoaa uusia kokemuksia. Kurjaa, että sinulle kävi näin, mutta sille et voi mitään.

Vierailija
19/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsuruja Porvoossa, osa 6812347

Vierailija
20/36 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauheaa. Pitää vain nousta ylös. Juristin tms kanssa katsoa omat edut ettei mies huijaa omaisuuden jaossa. Toivon että sinulla on töitä ja selviät itsenäisesti.

Mene erokurddille ja käytä ksukkinliikenevä apu pään selvittelyyn. Jo vuoden päästä voit hyvin.