Onko olemassa nainen, joka tykkää uuno turhapuro leffoista
Uuno on vissiin monen miehen idoli. En kestä sitä enkä pysty katsomaan kyseisiä elokuvia voimatta pahoin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaa ite suekkaavansa Uunon kanssa, niin ymmärrettävästi niitä leffoja ei vaan kestä.
Muistan lapsena ihmetelleeni, miksi tätini vihasi Uunoleffoja. Aikuisena vasta ymmärsin, koska hänen miehensä oli kyllä työssä käyvä, mutta muuten todella sovinistinen häntä kohtaan. Tätini piti tehdä kotona kaikki ja äijä vaan vikitteli muita naisia.
Onhan ne Uunot näin jälkeenpäin ajateltuna ihan törkeitä elokuvia, eikä tuollaisia nykyään saisi edes tehdä. Mutta niissä on kuitenkin se nostalgia. Ja oikeastaan olen törkyhuumorista tykkäävä nainen. Jos nyt jonkun mielestä Uunoissa on kauheasti sovinismia, niin kyllähän siinä miehiäkin kohdellaan törkeästi, esimerkiksi sitä appiukkoa. Sehän se kaikkein sorsituin hahmo oikeasti oli.
No ,joka ei Uuno leffoja ole nähnyt ,niin pidän kyllä sivistymättömänä ihmisenä.
Kyllä niitäkin naisia on. Itse olen aina inhonnut, jotenkin noissa kilpistyy niin hyvin se suomalaisen naisen rooli nalkuttavana kireänä akkana ja miesten "loistava" huumorintaju. Minusta eivät ole hauskoja.
Katsoin pitkästä aikaa ja nauroin vedet silmissä. En muistanut, että ne on noin hyviä.
Tykkäsin lapsena ja tykkään edelleen, hauskoja on. Kahjolla tavalla.