Kiinan viranomaiset varoittavat uudesta taudista – "Tappavampi kuin korona"
Pitäisikö suosiolla viedä matkustajalentokoneet kierrätykseen? Kulkutaudit tuhoavat muuten talousjärjestelmän.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kiinan-viranomaiset-varoittavat-uud…
Kommentit (17)
Eipä pelota yhtään. Olen Jeesuksen oma ja minua ei virukset pelota. Pääsen taivaaseen kuoltuani
Ai tää ei ollutgan feikkiuutinen, kun eilen väitettiin
Kiina on tämän maailman syöpä. Tuleeko sieltä mitään hyvää? Piratismin kehto jolla näivettävät maailmankauppaa ja sitten vielä jakavat viruksia koko maailmaan. Kiinaboikottia päälle nyt!
Vihaan ihmiskuntaa, joten nämä ovat vain hyviä uutisia minulle.
Kiinalaiset haluaa nyt levittää negatiivista propagandaansa muihin maihin jotta eivät itse olisi pelkästään vaan esillä näissä tautiasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Kiina on tämän maailman syöpä. Tuleeko sieltä mitään hyvää? Piratismin kehto jolla näivettävät maailmankauppaa ja sitten vielä jakavat viruksia koko maailmaan. Kiinaboikottia päälle nyt!
Et sitten lukenut otsikkoa pidemmälle...
Minua kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu. Olen ollut uskossa jo yli 20 vuotta eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.
Kiinalaiset on kyllä sellaisia loisia, että vihaksi pistää. Kävin kiinalaisten perustamassa "thaimaalaisessa" ravintolassa ja ruoan laatu oli kaukana thaimaalaisesta ruoasta. Kiinalaiset nyt vaan ovat huomanneet thaikkuruoan suosion ja änkevät myös tälle saralle vaikka eivät edes osaa tehdä kunnon thairuokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset on kyllä sellaisia loisia, että vihaksi pistää. Kävin kiinalaisten perustamassa "thaimaalaisessa" ravintolassa ja ruoan laatu oli kaukana thaimaalaisesta ruoasta. Kiinalaiset nyt vaan ovat huomanneet thaikkuruoan suosion ja änkevät myös tälle saralle vaikka eivät edes osaa tehdä kunnon thairuokaa.
Kiinalaisten thaikkuravintola on vähän kuin suomalainen muuttaisi Kiinaan ja perustaisi french cuisine -ravintolan. Tai vaikka unkarilaisen ravintolan. Ja sisustaisi ravintolan ja tekisi ruokalistat niin, että vaikuttaisi että ravintola on oikeasti ranskalainen tai unkarilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisten thaikkuravintola on vähän kuin suomalainen muuttaisi Kiinaan ja perustaisi french cuisine -ravintolan. Tai vaikka unkarilaisen ravintolan. Ja sisustaisi ravintolan ja tekisi ruokalistat niin, että vaikuttaisi että ravintola on oikeasti ranskalainen tai unkarilainen.
Tai vaikka siten, että larppaa italialaista luigia ja tekee Kotipizza-nimisen pizzerian Suomeen, suomalaisia raaka-aineita käyttäen suomalaisesta taikinasta.
Biosodankäyntiä. Luodaan tappava virus ja siihen rokote. Rokotteen saa
vain oman maan kansalaiset.
Ihminen tuhoaa lopulta itsensä.
Elämme lopun aikoja.
Koittaa uusi maailmanjärjestys.
Kiinalaisethan ei ole kauhean luotettavaa väkeä.
Eniten murehdin sitä että muut aina pilaavat minunkin iloni. Muut niitä tauteja tähän maahan tuovat. En minä suhaa tuolla lentokoneilla kasvattamassa hiilijalanjälkeä ja tuomassa tappavia tuliaisia. Miksi, oi miksi minun pitää kärsiä muiden perseilyistä? Kertokaa mammat minulle se :(
Vierailija kirjoitti:
Eipä pelota yhtään. Olen Jeesuksen oma ja minua ei virukset pelota. Pääsen taivaaseen kuoltuani
Sepä mukavaa. Mutta älä nyt kuitenkaan sen varaan laske, että sielusi vilahtaa sinne heti viimeisen hengenvetosi vedettyäsi! Ensin pitää odottaa haudassa maailmanloppua ja tuomiopäivää. Viimeinen tuomio sitten ratkaisee minne päädyt. Saattaapa olla pitkähkö odotus.
Wuhanissa on varmasti monenlaisia viruksia kehitteillä.
Kiina aina varoittelemassa. On se hyvä, että osaavat ainakin tämän.