Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinan viranomaiset varoittavat uudesta taudista – "Tappavampi kuin korona"

Vierailija
10.07.2020 |

Pitäisikö suosiolla viedä matkustajalentokoneet kierrätykseen? Kulkutaudit tuhoavat muuten talousjärjestelmän.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kiinan-viranomaiset-varoittavat-uud…

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina aina varoittelemassa. On se hyvä, että osaavat ainakin tämän.

Vierailija
2/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä pelota yhtään. Olen Jeesuksen oma ja minua ei virukset pelota. Pääsen taivaaseen kuoltuani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää ei ollutgan feikkiuutinen, kun eilen väitettiin

Vierailija
4/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina on tämän maailman syöpä. Tuleeko sieltä mitään hyvää? Piratismin kehto jolla näivettävät maailmankauppaa ja sitten vielä jakavat viruksia koko maailmaan. Kiinaboikottia päälle nyt!

Vierailija
5/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmiskuntaa, joten nämä ovat vain hyviä uutisia minulle.

Vierailija
6/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset haluaa nyt levittää negatiivista propagandaansa muihin maihin jotta eivät itse olisi pelkästään vaan esillä näissä tautiasioissa. 

Vierailija
7/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiina on tämän maailman syöpä. Tuleeko sieltä mitään hyvää? Piratismin kehto jolla näivettävät maailmankauppaa ja sitten vielä jakavat viruksia koko maailmaan. Kiinaboikottia päälle nyt!

Et sitten lukenut otsikkoa pidemmälle...

Vierailija
8/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu. Olen ollut uskossa jo yli 20 vuotta eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa.

Vierailija
9/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset on kyllä sellaisia loisia, että vihaksi pistää. Kävin kiinalaisten perustamassa "thaimaalaisessa" ravintolassa ja ruoan laatu oli kaukana thaimaalaisesta ruoasta. Kiinalaiset nyt vaan ovat huomanneet thaikkuruoan suosion ja änkevät myös tälle saralle vaikka eivät edes osaa tehdä kunnon thairuokaa. 

Vierailija
10/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset on kyllä sellaisia loisia, että vihaksi pistää. Kävin kiinalaisten perustamassa "thaimaalaisessa" ravintolassa ja ruoan laatu oli kaukana thaimaalaisesta ruoasta. Kiinalaiset nyt vaan ovat huomanneet thaikkuruoan suosion ja änkevät myös tälle saralle vaikka eivät edes osaa tehdä kunnon thairuokaa. 

Kiinalaisten thaikkuravintola on vähän kuin suomalainen muuttaisi Kiinaan ja perustaisi french cuisine -ravintolan. Tai vaikka unkarilaisen ravintolan. Ja sisustaisi ravintolan ja tekisi ruokalistat niin, että vaikuttaisi että ravintola on oikeasti ranskalainen tai unkarilainen.

Vierailija
11/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaisten thaikkuravintola on vähän kuin suomalainen muuttaisi Kiinaan ja perustaisi french cuisine -ravintolan. Tai vaikka unkarilaisen ravintolan. Ja sisustaisi ravintolan ja tekisi ruokalistat niin, että vaikuttaisi että ravintola on oikeasti ranskalainen tai unkarilainen.

Tai vaikka siten, että larppaa italialaista luigia ja tekee Kotipizza-nimisen pizzerian Suomeen, suomalaisia raaka-aineita käyttäen suomalaisesta taikinasta.

Vierailija
12/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biosodankäyntiä. Luodaan tappava virus ja siihen rokote. Rokotteen saa

vain oman maan kansalaiset.

Ihminen tuhoaa lopulta itsensä.

Vierailija
13/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme lopun aikoja.

Koittaa uusi maailmanjärjestys.

Vierailija
14/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisethan ei ole kauhean luotettavaa väkeä.

Vierailija
15/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten murehdin sitä että muut aina pilaavat minunkin iloni. Muut niitä tauteja tähän maahan tuovat. En minä suhaa tuolla lentokoneilla kasvattamassa hiilijalanjälkeä ja tuomassa tappavia tuliaisia. Miksi, oi miksi minun pitää kärsiä muiden perseilyistä? Kertokaa mammat minulle se :(

Vierailija
16/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä pelota yhtään. Olen Jeesuksen oma ja minua ei virukset pelota. Pääsen taivaaseen kuoltuani

Sepä mukavaa. Mutta älä nyt kuitenkaan sen varaan laske, että sielusi vilahtaa sinne heti viimeisen hengenvetosi vedettyäsi! Ensin pitää odottaa haudassa maailmanloppua ja tuomiopäivää. Viimeinen tuomio sitten ratkaisee minne päädyt. Saattaapa olla pitkähkö odotus.

Vierailija
17/17 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuhanissa on varmasti monenlaisia viruksia kehitteillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi